Mija rok od debiutu serii wegańskich kosmetyków męskich, które były pierwszą pełną odsłoną nowego wyglądu produktów polskiej marki Element. Obok Vis Plantis, Gift of Nature i Bishojo, to kolejna marka tworzona przez zespół Elfa Pharm Polska.
- Wprowadziliśmy do sprzedaży kremy w opakowaniach typu airless, dzięki czemu kosmetyk nie traci swoich właściwości przez kontakt z promieniami słonecznymi czy zanieczyszczeniami przenoszonymi na opuszkach naszych palców. Ogromne znaczenie ma też dla nas estetyka produktów, dlatego zdecydowaliśmy się na zupełnie nowe podejście do projektów. Nowa paleta kolorów, metalizowane kartoniki i kolorowe butelki to tylko część koncepcji, która zdecydowanie wpłynie na rozpoznawalność naszej marki na sklepowej półce - podkreśla Jakub Godek, brand manager.
Element to kosmetyki nietestowane na zwierzętach i ze składnikami pochodzenia naturalnego. Można je znaleźć na stronie producenta, a także stacjonarnie w wybranych drogeriach sieci Rossmann, Natura i Pigment oraz w innych punktach sprzedaży.
Wszystkie kosmetyki są dostępne w e-sklepie na www.elfa-pharm.pl.