Kosmetyki Bishojo to produkty do kompleksowej pielęgnacji twarzy inspirowane rytuałami wprost z Japonii. Dzięki możliwości łączenia ze sobą produktów, każda konsumentka może sama zadecydować ile kroków będzie miała jej codzienna pielęgnacja – nie zapominając o trzech najważniejszych: oczyszczaniu, nawilżaniu i regeneracji.
„Tworząc markę Bishojo przyświecała nam myśl, że chcemy podarować kobietom w każdym wieku kosmetyki dopasowane do potrzeb naturalnej i delikatnej pielęgnacji. Marka Bishojo ma naprawdę wiele do zaoferowania swoim klientkom. Nowe etykiety nie tylko idą z duchem czasu i trendami, ale również informują o benefitach i właściwościach produktu. Całość jest bardzo czytelna i estetyczna. Obecnie w nowej szacie graficznej dostępne są: płyn micelarny, emulsja micelarna i oliwka do demakijażu. Kolejnym krokiem będzie zmiana etykiet oraz kartoników kremu wodnego i regenerującego.” – tłumaczy Aleksandra Grębska-Winiarska, brand manager.
W recepturach Bishojo zastosowano składniki aktywne, które świetnie sprawdzą się w pielęgnacji każdego typu cery. W produktach znajdziemy m.in.
Idea Bishojo opiera się na pielęgnacyjnym minimalizmie i capsule beauty, czyli dostarczaniu naszej cerze takich składników aktywnych, które są jej niezbędne i faktycznie potrzebne, bez przekarmiania skóry. Formuły zawierają od 89 do 97% składników pochodzenia naturalnego, nie zawierają silikonów, olejów mineralnych PEG-ów czy EDTA.