Dobry lipiec w Miraculum

Dobry lipiec w Miraculum

Kolejny dobry miesiąc Miraculum S.A. Wzrost o 23% przychodów ze sprzedaży i dobre podstawy dalszego rozwoju.

Spółka osiągnęła ponad 2,4 mln zł przychodów w lipcu 2021 r. w stosunku do 1,9 mln zł w lipcu 2020 roku. Na ten wynik wpływ miało odbicie w sprzedaży stacjonarnej a także mocny wzrost sprzedaży eksportowej.

Jak podkreśla Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum S.A.: Bez wątpienia kolejny miesiąc z mocnym wzrostem napawa nas optymizmem. Od maja obserwujemy wyraźne ożywienie w kanale tradycyjnym i eksportowym - postępujący proces szczepień, ponowne otwarcie granic dają pozytywny impuls. Nadal skutecznie i ostrożnie zarządzamy naszymi inwestycjami, dzięki działaniom wspierającym nasz rozwój jesteśmy w stanie elastycznie reagować na zmiany w branży. Zwłaszcza, że rynek cały czas szuka stabilizacji.

Dużą dynamikę wzrostu w lipcu 2021 roku spółka odnotowała w marce Miraculum, głównie za sprawą nowości w kategorii pielęgnacja twarzy – seria VIT C Asta plankton. Seria spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem rynkowym. Potwierdzeniem jakości produktów była decyzja jednej z największych sieci drogeryjnych na świecie Notino o wprowadzeniu linii kosmetyków Miraculum do swojej oferty.

Narastająco, w okresie styczeń-lipiec 2021 roku spółka szacuje przychody ze sprzedaży netto na poziomie 15.474 tys. złotych, co stanowi wzrost o 19% w stosunku do okresu styczeń-lipiec 2020 roku, kiedy to wyniosły one 12.964 tys. złotych.

Miraculum to polska firma kosmetyczna z prawie 100-letnią tradycją. Kosmetyki Miraculum powstają w oparciu o własne, oryginalne receptury, bazujące na nowoczesnych składnikach pochodzenia naturalnego. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Joko, Chopin i Tanita.

# Newsy producenci
 reklama