Spółka osiągnęła ponad 2,4 mln zł przychodów w lipcu 2021 r. w stosunku do 1,9 mln zł w lipcu 2020 roku. Na ten wynik wpływ miało odbicie w sprzedaży stacjonarnej a także mocny wzrost sprzedaży eksportowej.
Jak podkreśla Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum S.A.: Bez wątpienia kolejny miesiąc z mocnym wzrostem napawa nas optymizmem. Od maja obserwujemy wyraźne ożywienie w kanale tradycyjnym i eksportowym - postępujący proces szczepień, ponowne otwarcie granic dają pozytywny impuls. Nadal skutecznie i ostrożnie zarządzamy naszymi inwestycjami, dzięki działaniom wspierającym nasz rozwój jesteśmy w stanie elastycznie reagować na zmiany w branży. Zwłaszcza, że rynek cały czas szuka stabilizacji.
Dużą dynamikę wzrostu w lipcu 2021 roku spółka odnotowała w marce Miraculum, głównie za sprawą nowości w kategorii pielęgnacja twarzy – seria VIT C Asta plankton. Seria spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem rynkowym. Potwierdzeniem jakości produktów była decyzja jednej z największych sieci drogeryjnych na świecie Notino o wprowadzeniu linii kosmetyków Miraculum do swojej oferty.
Miraculum to polska firma kosmetyczna z prawie 100-letnią tradycją. Kosmetyki Miraculum powstają w oparciu o własne, oryginalne receptury, bazujące na nowoczesnych składnikach pochodzenia naturalnego. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Joko, Chopin i Tanita.