Bulldog - męski nie znaczy okrutny

Bulldog - męski nie znaczy okrutny

Dla 57% mężczyzn w Polsce ważne jest, aby męskie marki były „cruelty free”. Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. 

Trend związany z troską o środowisko, zasoby naturalne planety oraz zwierzęta, nie jest jedynie domeną kobiet.

Jak pokazują wyniki badania[1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, dla ponad połowy mężczyzn (57%) ważne jest, aby marki oferujące maszynki i produkty do golenia lub pielęgnacji nie prowadziły testów na zwierzętach. Odpowiedzią na te oczekiwania jest marka Bulldog, która posiada certyfikat Cruelty Free International, ponieważ nigdy nie używa składników pochodzenia zwierzęcego i nie testuje produktów na zwierzętach. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair.

Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej pokazują, że klienci znacznie bardziej świadomie podejmują decyzje zakupowe. Okazuje się, że 38% Polaków chce wiedzieć więcej nt. pielęgnacji urody i higieny osobistej, aby poprawić swoje zdrowie. Na popularności zyskuje minimalizm. Poszukując produktów kładziemy nacisk na ich trwałość, bezpieczeństwo i funkcjonalność. Istotna jest także prostota, przekładająca się na jakość i wydajność[2]. Nieskomplikowane składniki i minimalistyczne podejście są widoczne wśród klientów segmentu produktów do golenia i kosmetyków dla mężczyzn.

Po prostu, po męsku

Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Bulldoga pokazują, że dla 72% ważne jest, aby marka oferowała gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb i zawierających naturalne składniki (56%). Wielu z nich zwraca także uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Ponadto, aż 46% mężczyzn ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku np. przy produkcji maszynek do golenia.

Wrażliwe męskie oblicze

Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad ¼ badanych ważne jest, aby produkty  były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.

- Bulldog rozumie mężczyzn i ich indywidualne potrzeby. Nikogo nie szufladkujemy i respektujemy ich wybory. Od początku naszej działalności stawiamy na bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International. Ponadto Bulldog to pierwsza międzynarodowa marka produktów do pielęgnacji skóry z certyfikatem Leaping Bunny, która sprzedaje swoje produkty w Chinach.  Wszystkie nasze produkty certyfikowane przez Vegetarian Society są odpowiednie dla wegetarian i wegan - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bullodoga.
 

[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.
[2] Raport Polish Cosmetics Market 2020
# Newsy producenci
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi