Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski w kampanii perfum Miraculum

Adriana Kalska i Mikołaj Roznerski w kampanii perfum Miraculum

Z początkiem października Adriana Kalska oraz Mikołaj Roznerski zostali ambasadorami nowej kolekcji zapachów dla niej i dla niego marki Miraculum, a w grudniu br. spółka wystartowała ze spotem reklamowym dostępnym w serwisie YouTube.

On i Ona – dwie połówki,uwielbiają cieszyć się chwilą i sobą nawzajem. Dzięki idealnie dobranym zapachom tworzą niepowtarzalną parę. Ona urzeka kwiatowymi aromatami, zaskakuje akordami soczystych owoców, prowokuje nutami drzewnymi. On wyraża siebie świeżymi nutami ozonowymi, jest wulkanem energii dzięki wyrazistym nutom drzewnym. Skóra, żywica i kadzidło podkreślają jego męski charakter. 

„Perfumy są jak część garderoby, są dopełnieniem, elementem tajemnicy. Lubię różne zapachy, których używam w zależności od okoliczności. Czasami bardziej pasują mi zapachy z nutami kwiatowymi, innym razem z domieszką paczuli. Zapachy marki Miraculum dają mi możliwość wyboru i wpisują się w mój gust” – mówi Adriana, ambasadorka nowej kolekcji zapachów.

„Jestem tu i teraz; życie to podróż. Zapachy towarzyszą mi w różnych chwilach i niekiedy na zawsze się z tymi chwilami kojarzą. Kolekcja perfum Miraculum daje mi możliwość wyboru. Wybieram zapachy w zależności od samopoczucia i planu dnia” – dodaje Mikołaj.


Twórcy kampanii postawili na klasyczną elegancję i namiętność. W czarno-białej reklamie użyto muzyki Tim Mc Morrisa.

Zapachy dostępne są wyłącznie w sieci Rossmann oraz w sklepie internetowym producenta. Działania promujące nowe wody perfumowane obejmować będą social media, prasę, internet, a także aktywności POS.
# Newsy producenci
 reklama