Skuteczny minimalizm - kosmetyki Mona LAB

Skuteczny minimalizm - kosmetyki Mona LAB

Na rynku pojawiły się kosmetyki Mona LAB. Marka powstała z myślą o świadomej pielęgnacji, ukierunkowanej na konkretne cele i dostosowanej do indywidualnych potrzeb skóry.

Mona LAB to firma rodzinna z siedzibą w Szczecinie. W DNA marki wpisane są wiedza i doświadczenie dwóch pokoleń farmaceutów wsparte naukowym zaangażowaniem ekspertów z zakresu chemii, biotechnologii i kosmetologii. Kosmetyki mają estetyczny, minimalistyczny design. Otrzymują superpozytywne recenzje dziennikarek beauty i influencerek zajmujących się tematyką pielęgnacji.

Twórcy Mona LAB postawili na minimalizm, skupiając się na istotnych składnikach pochodzenia naturalnego. Jak mówią, odpowiedzialne podejście do pielęgnacji to takie, które łączy w sobie harmonię natury i innowacyjność. Zależało więc im na stworzeniu produktów, których stosowanie przynosi widoczne efekty, a zarazem satysfakcję z ich używania. Opinie konsumentek utwierdzają ich w przekonaniu, że zdecydowanie to właśnie się udało.

W portfolio marki znajdują się sera: nawilżające z efektem glow, anti-age i rozjaśniające przebarwienia. Można je łączyć z kremem ujędrniająco-wygładzającym, który wyraźnie odmładza i utrzymuję skórę w doskonałej kondycji.

O Mona LAB i jej wyróżnikach mówi właścicielka, Małgorzata Cichowska.

Kiedy powstała marka Mona LAB?

Prace nad produktami trwały ponad dwa lata. Przemyślenia nad tym, jaka to ma być marka i dopracowywanie receptur - jeszcze dłużej...  Sklep internetowy uruchomiliśmy w połowie czerwca br.

Jakie trendy kosmetyczne są Wam najbliższe?

Naturalność, ale w połączeniu z innowacyjnością. Dla naszych produktów wybraliśmy wysokiej jakości składniki pochodzenia naturalnego. Zastosowaliśmy jednak takie formulacje, które sprawiają, że nasze produkty realnie działają. Zaawansowane i innowacyjne technologie oraz nauka i tradycja to podstawa każdej receptury Mona LAB. Stawiamy na świadomą pielęgnację, ukierunkowaną na konkretne cele, dostosowaną do indywidualnych potrzeb naszych klientek. To przynosi widoczne efekty, więc klientki zostają z naszą marką!

Co Pani zdaniem wyróżnia markę?

Na pewno uważność na potrzeby konsumentek i spełnione obietnice. Wszystkie nasze kosmetyki otrzymały wysokie oceny skuteczności na podstawie badań aplikacyjnych przeprowadzonych przez niezależne laboratorium. Do tego są to kosmetyki przyjazne skórze. Zrezygnowaliśmy z jakichkolwiek syntetycznych substancji zapachowych w naszych serach, przede wszystkim po to, by zminimalizować wystąpienie reakcji uczuleniowych. W opiniach użytkowniczek często pojawia się też wątek komfortu stosowania: świetne wchłanianie, brak uczucia kleistości podczas aplikacji, przyjemne tekstury produktów. Do tego warto podkreślić, że nasze kosmetyki są tak skomponowane, by mogły uzupełniać się w wieloetapowej pielęgnacji, bez obciążania skóry.

Gdzie można je kupić?

Zaczęliśmy od własnego sklepu internetowego. Jednak zwracają się już do nas kolejne firmy i platformy sprzedażowe w celu nawiązania współpracy, więc niedługo będziemy dostępni również w innych miejscach.

# Nowości kosmetyczne
 reklama