Odpowiednia rutyna pielęgnacyjna pomaga zachować młodzieńczy wygląd i poprawia zdrowie. Postawa ciała, styl życia, dieta i nawyki pielęgnacyjne wpływają na funkcjonowanie mięśni twarzy – ponad 100 mięśni, które codziennie podlegają procesom starzenia. Dlatego Natural Face koncentruje się na 2 filarach:
Autorski zestaw wyciętych taśm kinezjologicznych do twarzy, stworzony przez Alinę Korytkowską, ekspertkę w dziedzinie masażu i automasażu, wspomagający lifting twarzy pozwala zadbać o skórę naturalnie i profesjonalnie (QR code przekierowuje na stronę z instrukcją, jak zrobić to poprawnie). Zestaw zawiera 7 aplikacji (14 taśm) przeznaczonych na konkretną partię twarzy - do wyboru 7 rodzajów kształtów (szyja, lwia zmarszczka, powieki i zmarszczki mimiczne, owal: podbródek oraz konturowanie policzków). Dostępne są 4 warianty kolorystyczne. Każdy zestaw taśm kosztuje 90 zł.
Można zamówić również 21-dniowy program do treningu i masażu twarzy zawierający: BOX z dostępem do kursu online na 21 dni, 48 wyciętych taśm kinesio na każdą partię twarzy, olejek Self Love 20 ml m.in. z lawendą, gernium i Ylang Ylang do masażu twarzy oraz kamień Guasha. Cena programu to 499 zł.
Natural Face wpisuje się w kluczowe obecnie trendy beauty: longevity (najważniejsze hasło w branży kosmetycznej w roku 2024 - dokonywanie mądrych wyborów dziś, aby w przyszłości móc czerpać korzyści ze zdrowia skóry i cieszyć się dobrym wyglądem dłużej), skinimalism (umiar zarówno w kontekście liczby stosowanych produktów, jak i czasu, który jest potrzebny do przeprowadzenia codziennych rytuałów, by uzyskać efekt pięknej i zdrowej cery za pomocą prostych, a jednocześnie skutecznych działań), hormonal skincare (udowodniony wpływ zapachów i konsystencji kosmetyków na samopoczucie oddziałuje na zmysły użytkowników, co zwiększa skuteczność pielęgnacji w holistycznym ujęciu).
Eksperką marki jest Alina Korytkowska, która prowadzi profil w mediach społecznościowych „Natural.facelifting”, gdzie dzieli się swoją wiedzą i zaraża pasją do naturalnych metod liftingu twarzy. Ponad 350-tysięczna społeczność zbudowana organicznie dzięki merytorycznym treściom i praktycznym poradom ceni Alinę za wiedzę, autentyczność i skuteczność proponowanych rozwiązań. Publikowane przez nią reelsy poradnikowe osiągają wyniki na poziomie 150 000 wyświetleń!
Marka w pierwszym roku działania skupia się na budowaniu świadomości marki, ale też całej filozofii pielęgnacji. W tym celu stawia głównie na social media (IG + TikTok) w celu budowania zaufanej społeczności z wykorzystaniem influencer marketingu. Oprócz tego zaplanowane są tradycyjne działania PR, w tym z celebrity endorsment, jak również współpraca z partnerami dystrybucyjnymi.