Edycja mocno limitowana - zapach The Rolling Stones

Edycja mocno limitowana - zapach The Rolling Stones

The Rolling Stones wchodzi do świata perfum dzięki premierze RS No.9. Zapach uosabia charakterystyczne połączenie „awangardy i elegancji” kultowego brytyjskiego zespołu rockowego.

Opracowany we współpracy z firmą specjalizującą się w tej kategorii - Nirvana Brands i spółką zależną Universal Music Group - Bravado, limitowany zapach ma odzwierciedlać buntowniczą energię Soho z lat 60., gdzie odbył się pierwszy koncert zespołu.

Stworzony przez Catherine Selig, RS No.9 jest opisywany jako podróż przez dziedzictwo The Rolling Stones. W górnych nutach czuć bergamotkę, cytrynę i … burbon, w sercu skórę, żywicę i drzewo dębowe, a spód to oud, piżmo i paczula. „To był projekt marzeń” — powiedziała Selig. „Chciałam uchwycić ponadczasowość The Rolling Stones — ich niepowtarzalny styl, buntowniczego ducha i poczucie wolności. Każda nuta reprezentuje inną stronę dziedzictwa The Rolling Stones: od poruszającej duszę muzyki po nieprzewidywalność na scenie.Ten zapach to podróż przez ich świat, pełen bogactwa, faktury i odważnych kontrastów”. - dodała.

Charakterystyczne opakowanie nawiązuje bezpośrednio do estetyki kultowego zespołu: czerwona butelka, a na niej legendarne logo, które chyba każdy (nie tylko fani) kojarzy z Mickiem Jaggerem.

Było #MoveLikeJagger, jest #SmellLikeJagger.

Do sprzedaży trafi tylko 999 butelek, więc RS No.9 będzie prawdziwym przedmiotem kolekcjonerskim, sprzedawanym w cenie 99,99 GBP za 100 ml. Perfumy można kupić w oficjalnym sklepie The Rolling Stones na Carnaby Street w Londynie.
# Nowości kosmetyczne
 reklama