Opracowany we współpracy z firmą specjalizującą się w tej kategorii - Nirvana Brands i spółką zależną Universal Music Group - Bravado, limitowany zapach ma odzwierciedlać buntowniczą energię Soho z lat 60., gdzie odbył się pierwszy koncert zespołu.
Stworzony przez Catherine Selig, RS No.9 jest opisywany jako podróż przez dziedzictwo The Rolling Stones. W górnych nutach czuć bergamotkę, cytrynę i … burbon, w sercu skórę, żywicę i drzewo dębowe, a spód to oud, piżmo i paczula. „To był projekt marzeń” — powiedziała Selig. „Chciałam uchwycić ponadczasowość The Rolling Stones — ich niepowtarzalny styl, buntowniczego ducha i poczucie wolności. Każda nuta reprezentuje inną stronę dziedzictwa The Rolling Stones: od poruszającej duszę muzyki po nieprzewidywalność na scenie.Ten zapach to podróż przez ich świat, pełen bogactwa, faktury i odważnych kontrastów”. - dodała.
Charakterystyczne opakowanie nawiązuje bezpośrednio do estetyki kultowego zespołu: czerwona butelka, a na niej legendarne logo, które chyba każdy (nie tylko fani) kojarzy z Mickiem Jaggerem.
Było #MoveLikeJagger, jest #SmellLikeJagger.