Kampania rozpoczęła się od premiery dwóch filmów krótkometrażowych zatytułowanych „Miłość prowadzi do dobra” i "Twoja dobroć jest wielkością”, które zgodnie z zapowiedzią opierają się na temacie kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” z poprzednich igrzysk olimpijskich. P&G i Międzynarodowy Komitet Olimpijski wyprodukowały również serial dokumentalny zatytułowany „Good Is Gold”, który koncentruje się na prawdziwych historiach czterech sportowców, którzy podjęli działania przeciwko uprzedzeniom i nierówności.
Firma P&G powróciła z kolejną kampanią na igrzyska olimpijskie, która honoruje rodziców, którzy nie tylko wspierają sportowe osiągnięcia swoich dzieci, ale także wychowują ich na troskliwych ludzi, którzy szanują innych, niezależnie od ich różnic. Filmy wykorzystują ten sam slogan „Lead With Love”, który firma wprowadziła w grudniu, wraz ze zobowiązaniem do uczynienia 2021 rokiem aktów dobra, które obejmowały wysiłki na rzecz promowania integracji, zrównoważonego rozwoju i edukacji w br.
- Przez ostatnią dekadę mieliśmy zaszczyt opowiadać historie niesamowitych sportowców i rodzin, które wspierały ich w drodze do spełnienia marzeń olimpijskich i paraolimpijskich - powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marki P&G. P&G chce wspierać dobre uczynki „Lead With Love” to nadrzędny temat P&G, który kieruje jej tegorocznymi działaniami marketingowymi, w tym kampanią na igrzyska olimpijskie. W ramach zobowiązania do wspierania dobrych uczynków firma wprowadziła program lojalnościowy P&G Good Everyday, który umożliwia członkom zbieranie punktów, które można wymienić na nagrody. Firma P&G przekazuje darowizny na cele preferowane przez konsumentów.
Dzięki serii „Good is Gold” firma P&G kontynuuje wysiłki na rzecz zwalczania uprzedzeń i nierówności w świecie reklamy i nie tylko. Niedawno uruchomiła „Poszerz ekran ”- platformę do tworzenia treści, rozwoju talentów i partnerstwa, która będzie działać na rzecz większego włączenia ciemnoskórych twórców w branży reklamowej, filmowej i telewizyjnej.