Marka nie tylko odpowiada za pełne koloru i blasku makijaże modeli wykonane przy użyciu produktów Douglas Collection, lecz także przygotowała zadanie specjalnie – sesję zdjęciową wykonaną przez znanego fotografa i jurora programu, Marcina Tyszkę.
Sieć wyraźnie wskazuje, że ta współpraca ma przyciągnąć uwagę przede wszystim młodszych konsumentów.
- Silną grupą aktywnych klientów Douglas stanowią millenialsi oraz pokolenie Z, którzy są swoistymi poszukiwaczami trendów. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego segmentu, nie tylko rozszerzając ofertę o modne marki i produkty dla młodych, lecz także inwestując w projekty i narzędzia dające możliwość podzielenia się najnowszymi trendami w makijażu - zauważa Katarzyna Mauduit, marketing director CEE w Douglas.
- Działamy na bardzo dynamicznym rynku, a trendy w makijażu zmieniają się niemal z tygodnia na tydzień. Jako lider kategorii, staramy się nie tylko za nimi nadążać, ale i je tworzyć. Dlatego też wciąż wzbogacamy naszą ofertę dla najmłodszego klienta, a do kampanii ją promującej, zaprosiliśmy ponownie uczestników Top Model. Nasz wybór Wiktorii, Dominika i Sophie opierał się na kilku kluczowych czynnikach - to talent, charyzma i wyjątkowy indywidualny styl. Chcemy by każdy definiował piękno na swoich własnych zasadach i według własnego uznania, cenimy autentyczność i nie promujemy nieosiągalnych przefiltrowanych standardów urody - mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications w Douglas.
KAMPANIA „TOP BRANDS, TOP MODELS” WYSTARTOWAŁA
Kampania pod hasłem „Top Brands, Top Models” ruszyła 17 października i jest wspierana poprzez działania w digitalu, komunikacją na kanałach social media Douglas, OOH oraz nośnikach w perfumeriach Douglas w całym kraju. W materiałach Douglas promuje produkty marek Douglas Collection, Kylie Cosmetics, One.Two. Free!, Florece by Mills, MCM czy Dear Dhalia. Będzie ona wdrażana w 5 krajach: w Węgrzech, na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Polsce.
Za koncepcję kreatywną oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię. Postprodukacja oraz realizacja kampanii w social mediach – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów Wavemaker.