Trzecia odsłona Black Month w Hebe

Trzecia odsłona Black Month w Hebe

W Hebe od 18 do 24 listopada 2024 będzie trwać trzecia odsłona Black Month. Na klientów drogerii czeka ponad 1200 zapachów w ofercie -60%. Dodatkowo, do -80% na drugi produkt w ramach jednej marki, oferta „1+1” na wybrane produkty oraz do -60% na asortyment autorskiej linii Hebe Collection.

Z okazji trwającego Black Month w Hebe przygotowano atrakcyjne promocje, w tym do -80% na drugi produkt w ramach jednej marki oraz do -60% na wybrany asortyment marek takich jak: L’Oréal, Maybelline, Eveline i BasicLab.

Dodatkowo, dla entuzjastów zapachów, czeka szeroka oferta na ponad 1200 perfumów do -60%. Wśród propozycji znajdują się takie marki, jak Tous, Calvin Klein i Jimmy Choo.

W aplikacji My Hebe oraz na hebe.pl czekają również „hity cenowe”, a także produkty do -60% z autorskiej linii Hebe Collection oraz „1+1” na produkty marek takich jak Adidas, Gosh i Ava Laboratorium.

Trzecia odsłona Black Month w Hebe bazuje na starannie dobranych składach, łącząc luksusowe nuty zapachowe z nowoczesnymi formułami kosmetyków, zapewniając trwałość w pielęgnacji i makijażu.

Więcej produktów z listopadowej oferty na hebe.pl oraz w aplikacji My Hebe, dostępnej od 18 do 24 listopada 2024 r. lub do wyczerpania zapasów.
# Newsy handel
 reklama