„Niemiecka jakość w najlepszej cenie” to było hasło, które przyświecało działaniom drogerii. W tym czasie produkty dm testowali influencerzy, a klienci ochoczo korzystali z kuponów.
Równocześnie w kanałach własnych dm pojawiały się polecenia ulubionych produktów od pracowników drogerii, którzy dodatkowo w anonimowej wewnętrznej ankiecie przeprowadzonej na potrzeby akcji wskazali swoje typy. Jak wynika z ankiety, najczęściej wybieraną przez pracowników jest marka Balea, zaś poza Baleą top 3 ulubione marki ich zdaniem to także Denkmit i dmBio. Do pięciu ulubionych produktów najczęściej wskazanych przez pracowników dm należą kolejno żel do mycia ciała Balea natural beauty, Balea olejek do oczyszczania twarzy/demakijażu, Balea plex szampon do włosów, Denkmit nature płyn do prania oraz dmBIO musli czekoladowe. Top 10 wyborów marek własnych pracowników dm zamykają Denkmit tabletki do czyszczenia WC, Balea maski do twarzy, Alverde balsam do brody, Napój owsiany dmBIO oraz Alverde korektor pod oczy. Pytani o kryteria swoich wyborów najczęściej wskazywali cenę, jakość, zapach, działanie/funkcjonalność oraz składy produktów.
- Marki własne są jednym z ważniejszych filarów drogerii dm na wszystkich rynkach, na których działamy. Również w Polsce z miesiąca na miesiąc widzimy ich rosnącą popularność. Klienci są ich ciekawi i chętnie po nie sięgają ze względu na składy i trwale korzystne ceny. Łącznie mamy 28 marek własnych, które stanowią jedną trzecią naszego asortymentu – mówi Hubert Iwanowski, dyrektor bbszaru marketingu i zakupów dm w Polsce. - Jako społeczność pracownicza angażujemy się we wszystkie działania z myślą o klientach, chcemy być wiarygodni w tym co robimy, bo wierzymy, że dzięki temu zbudujemy z nimi relacje oparte na zaufaniu. Stąd pomysł wzmocnienia naszej kampanii także rekomendacjami pracowników – dodaje Iwanowski.