Po czym poznać dobrego fryzjera?

Po czym poznać dobrego fryzjera?

Zadbane włosy są wizytówka każdego z nas. Nie mówimy tu tylko o kobietach, które spędzają długie godziny na fotelu fryzjerskim. Mówimy również o mężczyznach, którzy także dbają o swoją fryzurę.

Na włosach wykonujemy wiele różnych zabiegów, począwszy od strzyżenia, czesania, koloryzacji, aż do rytuałów typowo profesjonalnych. Wybrany przez nas zabieg ingeruje bezpośrednio w strukturę włosa i skórę głowy. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniej osoby w której ręce oddajemy stylizację swoich włosów. 

Wiedza i profesjonalne podejście

Branża fryzjerska ciągle się rozwija. Pojawiają się nowe metody strzyżenia i koloryzacji. Zwiększyła się również ilość profesjonalnych zabiegów takich jak keratynowe prostowanie
czy dekoloryzacja. Do każdego z wyżej wymienionych zabiegów potrzebne jest uaktualnianie swojej wiedzy. Tak, jak w modzie zmieniają się trendy, tak tutaj zmieniają się np. techniki strzyżenia. Zmienia się również skład farb do włosów i ich proporcje podczas stosowania.

Dobry fryzjer powinien na bieżąco uaktualniać swoją wiedzę. Tak, aby móc w pełni profesjonalnie doradzić i wykonać zabieg. Profesjonalnie podejście powinno charakteryzować się wysłuchaniem i odpowiednim doborem kosmetyków, kolorów i cięcia. Jeśli szukasz kogoś, kto podpowie Ci, jaki kolor będzie najlepszy, zajrzyj na https://mazfryzjerki.com/.  Zostanie z Tobą przeprowadzony wywiad, polegający na poznaniu Twoich preferencji i ewentualnych alergii. Obowiązkiem każdego fryzjera jest uzyskanie wiedzy, czy klient nie jest uczulony na żadne substancje chemiczne zawarte w farbach.

Wizerunek salonu fryzjerskiego

Salon fryzjerski powinien charakteryzować się porządkiem i sterylnością. Jest on po części wizytówką umiejętności i organizacji pracy fryzjera. Na podłodze nie powinny znajdować się włosy po poprzednim kliencie. Blat roboczy i wszelkie akcesoria również muszą być czyste
i schludnie ułożone.

Jakość używanego sprzętu ma kolosalne znaczenie. Sprzęt powinien być dezynfekowany po każdym kliencie. Musi również umożliwiać bezpieczną i szybką pracę. Stare sprzęty nie tylko wyglądają nieestetycznie, ale są również niebezpieczne. Podczas wielokrotnego użytku może dojść do przegrzania.

Ilość niezbędnych akcesoriów także musi być wystarczająca. Niedopuszczalne jest, gdy klient nie ma możliwości wysuszenia włosów, bądź skorzystania z jednorazowego ręcznika. Korzystnie na wizerunek wpływają natomiast pojedyncze sztuki profesjonalnych kosmetyków. Umieszczenie ich na wysokości wzroku daje możliwość klientom zapoznanie się z preparatami, które będą używane podczas pielęgnacji.

Nieprawidłowo wykonana usługa fryzjerska pogorszy nasze samopoczucie, zniszczy włosy, a nawet doprowadzi do alergii skórnych. Istotny jest więc dobór dobrego fryzjera
i profesjonalnego zakładu.

artykuł sponsorowany

# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi