Phlov świętuje 3. urodziny - tych 3 kosmetyków Anna Lewandowska używa na co dzień

Phlov świętuje 3. urodziny - tych 3 kosmetyków Anna Lewandowska używa na co dzień

Phlov to marka, która zrodziła się z pasji do pielęgnacji i miłości do jakości. Dzięki temu powstały  wielozadaniowe, wegańskie i naturalne kosmetyki, które dbają zarówno o skórę jak i dobry nastrój w myśl idei #matchyourflow.

Jako dyrektor ds. rozwoju marki Anna Lewandowska rozumie jak ważne jest, żeby kosmetyki spełniały różne oczekiwania i łatwo łączyły się z innymi, dlatego szczegółowo weryfikuje i testuje na sobie każdą nowość przed wprowadzeniem na rynek oraz angażuje się w prace nad nowymi produktami. Z okazji 3. urodzin Phlov wybrała trzy kosmetyki, które są dla niej szczególne - towarzyszą jej na co dzień, zabiera je w podróż i na sesje zdjęciowe. Sprawdźmy o jakie z nich chodzi.

Krem Diamond Look

Dziś nikt już nie kwestionuje faktu, że zdrowa i rozświetlona cera to podstawa dobrego samopoczucia, ale także makijażu. Z tym zadaniem doskonale potrafi poradzić sobie Diamond Look. Ten wielozadaniowy krem to duma marki Phlov. W czym tkwi jego sekret? Otóż Diamond Look może być nie tylko kremem na dzień, który ochroni skórę przed zanieczyszczeniami miejskimi. Jest świetną alternatywną podkładu - jego rozświetlająca formuła sprawia, że skóra jest wygładzona i promienna. Sprawdzi się także jako rozświetlacz w kremie. Nakładamy go na miejsca, które chcemy podkreślić i szybko uzyskujemy efekt glow - idealny na każde wyjście. Anna Lewandowska lubi używać go podczas sesji zdjęciowych. Sekret kremu to efekt soft focus, który sprawia, że skóra świetnie prezentuje się na zdjęciach.

Odżywka do rzęs All You Need Is Lash

Dłuższe, grubsze i gęstsze rzęsy już po 14 dniach stosowania kosmetyku? Marka Phlov ma na to sposób. All You Need Is Lash! To skoncentrowane serum ma za zadanie sprawić, że cebulki rzęs staną się silniejsze, a same rzęsy mniej podatne na wypadanie. Jego delikatna, bezzapachowa formuła nie tylko nie podrażnia oczu, ale też szybko się wchłania - a aplikacja jest bajecznie prosta. Wystarczy na czystą i suchą skórę wzdłuż linii rzęs nałożyć niewielką ilość produktu przy pomocy aplikatora. Liczby nie kłamią. Pokochało je już ponad 10 tysięcy kobiet. Anna Lewandowska też zalicza się do tej grupy, zwracając uwagę nie tylko na skuteczność jego działania, ale przede wszystkim bezpieczeństwo - 96,7% składników zawartych w serum jest naturalnego pochodzenia.

Regenerujące serum do ust 2w1 Great-Full Lips!

Coraz chłodniejsze dni sprawiają, że sięgamy po kosmetyki o bogatszej konsystencji, które zapewnią nam nawilżenie oraz regenerację. Pieczołowicie pielęgnując skórę nie możemy zapominać o ustach. Im także potrzebne jest w tym czasie szczególne ujędrnienie i porządna dawka kwasu hialuronowego. Jeśli jego działanie spotęgujemy trójglicerydami, lipidami oraz najbardziej wartościowymi frakcjami masła Shea, to osiągniemy idealne serum do pielęgnacji ust. Czym wyróżnia się Great-Full Lips! od Phlov? Otóż pozostawia na ustach jedwabisty, zabezpieczający film, zachowując się niczym naturalny wypełniacz zmarszczek. Wielu z nas spodoba się to, że podkreśla naturalny kolor ust oraz głęboko je odżywia. Serum świetnie sprawdzi się zarówno jako ochronny kosmetyk na dzień, jak i głęboko regenerująca maska na noc. Dzięki podręcznemu i kompaktowemu opakowaniu zmieści się nawet w najmniejszej torebce.

Te trzy produkty są jednak tylko wisienką na urodzinowym torcie Phlov. Przez trzy lata funkcjonowania marki, jej oferta znacząco się rozwinęła - z okazji urodzin do sprzedaży trafi nowa linia produktów CarameLOVE Spa, która została stworzona, by umilić swoim klientkom jesienne wieczory. Składają się na nią olejek do kąpieli, peeling cukrowy oraz masło do ciała i włosów o aromatycznym zapachu palonego cukru, wanilii i orzechów. Przez cały urodzinowy weekend można będzie skorzystać też z wyjątkowych niespodzianek, które marka przygotowała, by podziękować za te 3 lata i wspólnie celebrować urodziny oraz wartości, które są jej najbliższe - bliskość, wyjątkowość i multizadaniowość.
# Nowości kosmetyczne
 reklama