Gucci Flora Gorgeous Gardenia - w kampanii reklamowej wystąpiła Miley Cyrus

Gucci Flora Gorgeous Gardenia - w kampanii reklamowej wystąpiła Miley Cyrus

Gucci Flora Gorgeous Gardenia pozwala uciec od rzeczywistości do przepełnionej radością krainy fantazji. Kompozycja ewoluująca w nową, wspaniałą wodę perfumowaną – kwiatową, lecz zarazem delikatnie słodką – została wprowadzona na rynek w sierpniu 2021 roku.

Zapachowi towarzyszy kampania reklamowa #FloraFantasy, w której rolę główną odgrywa piosenkarka i autorka tekstów Miley Cyrus.

Fantazyjny świat inspirowany jest japońskim anime; radosny, oniryczny krajobraz jest przejawem czarującego kawaii (postrzegania świata jako uroczego i ujmującego), gdzie więcej znaczy więcej. Miley Cyrus jako przedstawicielka swojego pokolenia wstawia się za prawem do wyrażania siebie, opowiada się za optymizmem i autentycznością. W fantazji wypełnionej kwiatami i puszystymi zwierzakami Gucci Flora Gorgeous Gardenia zajmuje centralne miejsce jako idealna ekspresja radości bohaterki i znamienny kwiatowy zapach wszystkich wolnych duchów.

Zapach Gucci Flora Gorgeous Gardenia powstał w tym samym roku, w którym Dom świętuje swoje 100-lecie. Debiutuje w nowym lakierowanym flakonie w różowym kolorze, z charakterystycznym wzorem Flora, który zaprezentował w nowej odsłonie Alessandro Michele.

Gucci Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum

Radosna kwiatowa kompozycja zbudowana została wokół kwiatu gardenii, podziwianego od niepamiętnych czasów za jego splendor i używanego podobno w eliksirach i magicznych miksturach. Inspirując się jego legendą oraz ideą mistycznej mocy tego kwiatu, zmieszano wspaniałą nutę białej gardenii z absolutem słonecznego jaśminu wielkokwiatowego. Tę nowoczesną kwiatową kompozycję rozpoczyna radosny akord kwiatów gruszy, który zachęca do żywiołowego wyrażania radości. Szczypta brązowego cukru dodaje aurze zapachu delikatnej słodyczy.

Opakowanie

Zapach Gucci Flora Gorgeous Gardenia zamknięto w nowym, wydłużonym flakonie. Lakierowane różowe szkło i lśniący złoty korek czynią z niego piękny przedmiot. Jednym z elementów godnych uwagi jest charakterystyczny wzór Flora Domu Gucci wymyślony na nowo na podstawie wizji Alessandro Michele. Ten ornament stanowi istotny element tożsamości marki – obraz kolorowych kwiatów stworzył dla marki Gucci artysta Vittorio Accornero w 1966 roku. Zarówno flakon, jak i opakowanie zewnętrzne prezentują różne wersje tego wzoru. Kartonik wykonano z wyrafinowanego, prążkowanego papieru.

Kampania reklamowa

„Kampania Flora Gorgeous Gardenia to wyzwanie polegające na nowej interpretacji świata kwiatów w zaskakujący sposób. Źródłem inspiracji jest Miley Cyrus – artystka, której charakter jest jednocześnie rock 'n' rollowy i eklektyczny... Bo niby dlaczego ktoś o rock 'n' rollowym usposobieniu nie może żyć w świecie kwiatów i uosabiać świata Flory?” – oznajmił Alessandro Michele.

Spot reklamowy #FloraFantasy, wyreżyserowany i zrealizowany przez artystkę Petrę Collins, to podróż do cukierkowo różowego świata inspirowanego japońskim anime i wypełnionego popowymi skojarzeniami. Miley przypomina tu dawne ikony rocka, ale jest jednocześnie bardzo współczesna jako idealne uosobienie pokolenia, którego siłą napędową jest autentyczność i autoekspresja. Sceny w kolorystyce różowej i pastelowej tworzą surrealistyczną aurę filmu. Flora Fantasy przenosi nas z realnego życia w zupełnie inny wymiar. Gdy Miley przeobraża się w ilustrowaną postać, zabiera widza do wyimaginowanego świata, w którym przyroda budzi się do życia. A kiedy flakon Gucci Flora Gorgeous Gardenia zajmuje centralne miejsce pośród barwnych kwiatów, Miley znów staje się sobą.

#FloraFantasy

# Nowości kosmetyczne
 reklama