Garnier obala popularne mity dotyczące pielęgnacji włosów i deklaruje satysfakcję gwarantowaną albo zwrot pieniędzy

Garnier obala popularne mity dotyczące pielęgnacji włosów i deklaruje satysfakcję gwarantowaną albo zwrot pieniędzy

Ile użytkowników internetu, tyle różnych teorii na temat pielęgnacji włosów. Co zrobić, aby nie paść ofiarą włosowych mitów? Zamiast kierować się niepewnymi metodami, Garniera zachęca klientów do udziału w akcji „Satysfakcja Gwarantowana”.

Ilość porad na temat pielęgnacji włosów może przytłaczać. To, co sprawdza się u jednej osoby, nie musi działać u innej. Podstawą prawidłowej haircare routine powinny być jednak niezmiennie skuteczne kosmetyki, wypełnione odżywczymi witaminami i składnikami aktywnymi. To właśnie takie produkty pozwolą na osiągnięcie efektu, na którym nam zależy. A z jakimi mitami na temat pielęgnacji włosów najczęściej się spotykamy? Oto kilka z nich:

1. Podcinanie włosów przyspiesza ich wzrost

Dzięki regularnemu podcinaniu końcówek, włosy wyglądają na zdrowsze i mniej przerzedzone, gdyż pozbywamy się ich wykruszającej się części. Zabieg ten nie wpływa jednak na przyspieszenie tempa wzrostu włosów. Istnieją natomiast pewne metody, które przywracają włosom siłę oraz redukują ich wypadanie, dzięki czemu rosną one mocniejsze i zdrowsze. Pomocny przy zapuszczaniu włosów okazać może się szampon Fructis Grow Strong z dodatkiem jabłka lub chińskiej pomarańczy. Ten wegański produkt od marki Garnier przywraca włosom siłę, ogranicza ich wypadanie oraz dodaje im witalności i blasku. Jego podwójna formuła nie tylko wzmacnia włókna włosów, zapewnia zdrowy wygląd i gęstość, ale także przywraca włosom utracony blask. Dobrym uzupełnieniem dla tego szamponu będzie odżywka Grow Strong z tej samej serii, która przeznaczona jest do osłabionych i łamliwych włosów.

  • Cena szamponu 16,99 zł
  • Cena odżywki 13,99 zł

2. Im więcej odżywki nałożymy, tym lepsze będzie jej działanie

„Przedawkowanie” ilości nakładanych na włosy kosmetyków nie pomaga w ich pielęgnacji, a wręcz przeciwnie – może im zaszkodzić. Pojawia się tu ryzyko nadmiernego obciążenia włosów i zapchania ujścia mieszków włosowych oraz zmniejszenia wydajności produktu, który zwyczajnie zacznie bardzo szybko się kończyć. W tym przypadku najlepiej sprawdzi się stwierdzenie, że nie liczy się ilość, a jakość. Odpowiednio dopasowane kosmetyki o intensywnym działaniu mogą zdziałać cuda przy naprawdę niewielkim zużyciu. Przykładem jest szampon i odżywka Fructis Goodbye Damage, które pomagają naprawić rok zniszczeń na włosach już po 3 aplikacjach[1]. Wymienione produkty odbudowują powierzchnię włosa oraz uzupełniają jego ubytki spowodowane stylizacją. Połączenie ekstraktu z amli oraz płynnej keratyny roślinnej skutecznie odbudowuje strukturę nawet bardzo zniszczonych włosów i zapewnia zmniejszenie liczby rozdwojonych końcówek aż o 45%[2].

  • Cena szamponu: 16,99 zł
  • Cena odżywki: 13,99 zł

3. Włosy i skóra głowy przyzwyczają się do używanych kosmetyków i z czasem przestają one działać

Włosy nie mogą przyzwyczaić się do nakładanych na nie produktów. Wrażenie uodpornienia się włosów na działanie kosmetyków może wiązać się z tym, że ich kondycja zwyczajnie się poprawiła i zmienił się ich stan. Właściwe kosmetyki będą jednak dalej odpowiednio nawilżać i odżywiać włosy, utrzymując ich piękny i zdrowy wygląd, tak jak np. wegański szampon Fructis Oil Repair 3 Butter. Na jego formułę składają się olejki z orzechów makadamia, migdałów i jojoba oraz gliceryna roślinna, które w połączeniu otulają włókna włosów i sprawiają, że te na długo zachowują odżywienie. Szampon ten świetnie sprawdzi się w duecie z odżywką Oil Butter 3 z tej samej serii, która przeznaczona do suchych włosów, jeszcze mocniej je odżywi i oraz pozostawi nawilżonymi na 72 godziny. Jej regularna aplikacja sprawia, że włosy stają się miękkie, lekkie i bardziej błyszczące.

  • Cena szampon: 16,99 zł
  • Cena odżywka: 13,99 zł

4. „Piszczące” włosy są negatywnym sygnałem

W przypadku intensywnego oczyszczenia włosów, gdy są one jeszcze mokre i niepokryte żadnym produktem pielęgnacyjnym, wystąpić może zjawisko „piszczenia włosów”. Nie jest to jednak niepokojący sygnał, a wręcz przeciwnie – oznaka intensywnego oczyszczenia. Taki efekt pożądany jest przy każdym typie włosów i zaobserwować, a raczej usłyszeć, można go na przykład podczas stosowania szamponu Garnier Fructis Grow Strong, który nie tylko skutecznie oczyszcza skórę głowy i włókna włosowe, ale także wzmacnia pasma od nasady aż po same końce. W przypadku włosów z tendencją do wypadania z powodu łamliwości świetnie sprawdzi się także serum Grow Strong Orange, z tej samej serii. Wzmacniająca formuła tej wcierki do włosów od Garnier pozwala w 1 miesiąc ocalić nawet 1000 włosów[3].

  • Cena szamponu: 16,99 zł
  • Cena serum: 23,99 zł

5. Włosy wystarczy umyć szamponem raz

W przypadku, gdy w codziennej pielęgnacji włosów stosujemy szampony odżywcze czy restrukturyzujące, takie jak Fructis Goodbye Damage, najlepiej umyć włosy kilka razy, aby całkowicie oczyścić skórę głowy. W przypadku tego konkretnego kosmetyku, który w swojej formule zawiera m.in. roślinną keratynę i olejek z amli, kilkukrotne płukanie daje gwarancję usunięcia produktów z pasm włosów oraz pozwala uniknąć niepożądanego efektu obciążonych i pozbawionych objętości włosów. Dla odmiany, produktem, którego nie trzeba spłukiwać wcale jest krem Goodbye Damage 10w1, który chroni włosy przed temperaturą do 230 stopni. Wystarczy rozprowadzić krem na całej długości włosów, skupiając się szczególnie na końcówkach, a następnie rozczesać, aby móc dowolnie i bezpiecznie stylizować włosy przy użyciu ciepła.

  • Cena szampon: 16,99 zł
  • Cena krem: 18,49 zł

Przetestuj w ramach akcji Satysfakcja gwarantowana

Wszyscy, którzy do tej pory nie znaleźli idealnych dla siebie rozwiązań w zakresie pielęgnacji włosów, powinni zainteresować się akcją „Satysfakcja Gwarantowana” zorganizowaną przez Garnier. W jej ramach można przetestować różne kosmetyki marki, by docelowo znaleźć te, których działanie zadowoli najbardziej. Akcja trwa od 1 do 30 kwietnia 2023 roku, a jej mechanizm jest bardzo prosty – należy zakupić dowolny szampon Garnier Fructis z nowymi formułami i zachować paragon. Jeśli efekty nie będą w stu procentach zadowalające, należy zarejestrować zakup na garnier.pl, dzięki czemu otrzyma się zwrot pieniędzy.
[1] Napraw 1 rok zniszczeń włosów po 3 aplikacjach, test instrumentalny.
[2] Test instrumentalny: Szampon + Odżywka.
[3] Ocal do 1000 włosów miesięcznie przy stosowaniu 3 razy w tygodniu, test instrumentalny.
# Nowości kosmetyczne
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi