Nastolatka, która zdobyła sławę w 2015 roku dzięki hitowi „Ocean Eyes”, stała się przedstawicielką nowej generacji muzyki i była otwarcie krytyczna wobec wpasowywania ją w jakiekolwiek sztywne gatunki muzyczne. Od momentu zaistnienia w branży muzycznej Eilish zdobyła siedem prestiżowych nagród Grammy, z czego cztery w 2020 roku, rywalizując z Adele i Lady Gagą. Idąc w ślady Adele, Eilish została również zaproszona przez twórców Jamesa Bonda do stworzenia piosenki otwierającej film „No Time To Die”.
Aby stworzyć swój debiutancki zapach, 19-latka nawiązała współpracę z producentem i dystrybutorem perfum, firmą Parlux, która stoi za linią zapachów Paris Hilton. Perfumy w tej firmie ma również znana z serialu „Modern Family” Sofia Vergara.
Zapach otwiera się słodko: czuć w nim cukrowe płatki, mandarynki i czerwone jagody, podbite chwilę później kakao i wanilią, a piżmo, fasola tonka i eleganckie drewno są zmysłowymi składnikami bazy.
Flakon w kolorze ciemnego złota inspirowany jest częściami ciała, które Eilish uważa za swoje ulubione: klatką piersiową, szyją i obojczykiem.
"Billie Eilish to niezwykły talent i głos pokolenia" - powiedziała Lori Singer, Prezes Parlux. Jest przekonana, że zapach ten spodoba się wielu rówieśnikom piosenkarki, ale może być znacznie bardziej uniwersalny, podobnie jak muzyka, która trafia do wielu osób, bez względu na ich wiek.
Perfumy dostępne będą wyłącznie w sklepie internetowym billieeilishfragrances.com od listopada br.