W jej DNA leży przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy – zarówno w kontekście innowacyjnych produktów, jak i kreatywnego podejścia do sztuki fryzjerstwa.
Marka opiera się na wiedzy i wieloletnim doświadczeniu wyjątkowego kolektywu - legend świata fryzjerstwa, którego trzon tworzą założyciele: Garren, Thom Priano i Howard McLaren.
Garren to legenda i jeden z najbardziej wpływowych stylistów fryzur na świecie, który współpracował z największymi ikonami mody i najbardziej znanymi osobistościami. Stworzył niezwykłe transformacje włosów, takie jak charakterystyczne cięcie “shag” Farrah Fawcett, inspirowaną Marilyn Monroe fryzurę Madonny czy “pixie cut” Victorii Beckham. Jego klientkami były również m.in. supermodelki Naomi Campbell, Linda Evangelista i Karlie Kloss. Tworzył stylizacje dla największych wybiegów mody, najbardziej kultowych kampanii reklamowych oraz pracował przy tworzeniu okładek najważniejszych magazynów modowych.
Z kolei Thom Priano to jedno z najbardziej cenionych nazwisk w świecie męskich stylizacji włosów, który współpracuje z tak cenionymi tytułami i markami jak Vogue, Rolling Stone czy GQ, Tom Ford, Dolce & Gabbana, Abercrombie & Fitch, Esquire czy Polo Ralph Lauren. Do grona jego klientów należą m.in. Timothée Chalamet, Harry Styles, Brad Pitt, Jon Hamm, Elliot Page oraz Gabriel Aubry.
Trzeci z założycieli R+Co, Howard McLaren, to prawdziwy wizjoner i edukator, który nieustannie przesuwa granice branży fryzjerskiej. Jego artystyczny dorobek obejmuje rolę dyrektora kreatywnego takich marek jak Toni & Guy oraz Bumble & Bumble. Dzięki pionierskiej technice posługiwania się brzytwą zrewolucjonizował sposób strzyżenia włosów. Jego uwaga skierowana na ciągle zmieniającą się branżę fryzjerską inspiruje fryzjerów i stylistów na całym świecie.
Dzięki połączeniu wielu perspektyw i niezwykłych wizji wszystkich członków kolektywu, R+Co tworzy produkty, które wyróżniają się na rynku. Kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów są wysokowydajne i wielofunkcyjne. Formuły tworzone są tak, aby w jednym produkcie zamknąć wiele korzyści. Marka dokłada wszelkich starań, aby działać zarówno w trosce o zdrowie oraz środowisko. Wszystkie produkty są bezpieczne dla koloru, chronią przed promieniowaniem UV, są wegańskie i nie zawierają szkodliwych składników, takich jak parabeny, siarczany, olej mineralny czy wazelina. Ponadto, posiadają one wyjątkowe opakowania oraz zapachy, które wzmacniają przyjemne doświadczenia użytkowania, wywołując pozytywne skojarzenia i emocje. Każdy kosmetyk to inna historia.
Inauguracja marki R+Co na polskim rynku odbyła się 6 i 7 listopada 2024 roku, podczas eventu dla stylistów. Pierwszego dnia wzięły w nim udział osoby zainteresowane dołączeniem do zespołu edukatorów oraz członkowie kolektywu R+Co, a drugiego klienci i partnerzy marki. Podczas dwóch dni warsztatów i pokazów uczestnicy mieli okazję poznać wyjątkowe produkty i przetestować je w praktyce. Gościem specjalnym była Ania Lisikiewicz, globalna edukatorka marki, która przyleciała z Chicago, aby wprowadzić uczestników w świat R+Co. Obecna była również utalentowana stylistka Agata Iwańska-Juszko, która zaprezentowała, jak za pomocą produktów marki uzyskać pełne objętości, hollywoodzkie fale – stylizację, która wymaga nie tylko odpowiedniej techniki, ale i starannie dobranych kosmetyków.
Goście mieli również możliwość pracy na modelkach – eksperymentowali z produktami i tworzyli unikatowe stylizacje. Zorganizowano również pokaz strzyżenia brzytwą według koncepcji Howarda McLarena, które jest nie tylko charakterystyczne, ale także głęboko zakorzenione w DNA marki R+Co.
Wydarzenie zostało zorganizowane dzięki Peng Partners, który jest oficjalnym dystrybutorem R+Co w Polsce.