Alba1913 wprowadza nową linię do pielęgnacji twarzy La Dolce Vita

Alba1913 wprowadza nową linię do pielęgnacji twarzy La Dolce Vita

Opierając się na prostej filozofii, że zdrowe jest piękne, Alba1913 wykorzystała trzy pokolenia rodzinnej tradycji aptekarskiej, aby stworzyć skuteczne, pielęgnacyjne kosmetyki pomagające holistycznie zadbać o swoją skórę.

Najnowsza linia La Dolce Vita to serum, krem oraz mleczko myjące, które wzbogacone zostały witaminą C oraz niosomami krystalicznego CBD.

Samo słowo alba oznacza po włosku wschód słońca i nowy początek. Tym samym marka mająca 110-letnią historię, w tym etap odbudowy firmy we Włoszech, zaprasza do jakościowego dbania o siebie, delektowania się życiem i doceniania codzienności, bo dolce vita to nic innego, niż pozytywny stan ducha.

Najnowsza seria to wynik eksperckiej wiedzy, tradycji kosmetycznej, aptekarskiego kunsztu oraz nowatorskich technologii. Kosmetyki z linii La Dolce Vita łagodzą podrażnienia, zmniejszają zaczerwienia, niwelują widoczność przebarwień, wygładzają, uelastyczniają skórę oraz silnie nawilżają.

“Nasza seria La Dolce Vita zaczęła się od serum. Chcieliśmy stworzyć klasyk - kosmetyk o superefektywnym działaniu, oparty na wiedzy zielarskiej i aptecznej rozwiniętej w nowoczesny naukowy sposób. Stąd zaawansowana forma najlepszej - w naszej ocenie - witaminy C w wysokim 15% stężeniu oraz niosomami (pęcherzykami) z krystalicznym CBD, które pozwalają na transport dobroczynnych właściwości CBD w głąb skóry” - mówi Łukasz Rychlicki prezes Alba1913.

Autorskie połączenie CBDNn oraz witaminy C to wynik pracy laboratorium marki, które mieści się w Suchym Lesie k. Poznania. Linia La Dolce Vita to nie tylko wyjątkowe formuły ale także ich oprawa wizualna. Autorkami designu są: Honorata Poznańska i Renata Ostapiuk, które zostały dwukrotnie docenione za projekty opakowań wcześniejszych produktów Alba1913 nagrodą Must Have by Łódź Design Festival. Opakowania bezpośrednie (flakony) powstały z 30% szkła pochodzącego z recyclingu. Zakrętki stworzono z drewna jesionowego, a opakowania papierowe to certyfikowany FSC papier wyprodukowany przez włoską firmę papierniczą Favini.

Alba1913 odwołała się do swoich korzeni również w sesji promocyjnej linii La Dolce Vita. Zdjęcia zrealizowano w Wenecji. Ich autorką jest Marta Chudek, a producentką i stylistką - Angelika Warlikowska, przed obiektywem aparatu pojawiła się modelka Maria Dębicka.

Seria La Dolce Vita to wegańskie receptury potwierdzone niezależnym zewnętrznym certyfikatem Fundacji Viva!

W linii Alba 1913 La Dolce Vita znajdują się:
Serum z CBDn i witaminą C łagodzące, rozświetlające - 945 zł/50 ml
Mleczko myjące z CBDn i witaminą C oczyszczające, łagodzące - 360 zł/100 ml
Krem z CBDn i witaminą C bogaty, odżywczy - 765 zł/50 ml

# Nowości kosmetyczne
 reklama