YASUMI październik maluje na różowo
YASUMI październik maluje na różowo

W czerwcu świat obiegła wiadomość, że Miranda McKeon, aktorka z serialu „Ania, nie Anna”, netflixowej adaptacji powieści „Ania z Zielonego Wzgórza”, ma raka piersi.

Gdy wrzawa nieco ucichła, przyszedł czas na wniosek. Rak piersi dotyka nie tylko kobiety po pięćdziesiątce, ale również dziewiętnastolatki.

W tym roku YASUMI jeszcze intensywniej będzie walczyć o szerzenie wiedzy na temat nowotworu piersi, tym razem głównie u kobiet młodych – od 18 do 45 roku życia.

Ponieważ zbliża się różowy październik, miesiąc świadomości raka piersi, zbliżają się wydarzenia związane z szerzeniem wiedzy na temat tej choroby. Wspierać je będzie również marka YASUMI, która dołącza do edukacyjnych akcji mających zachęcić Polki do regularnych badań piersi. Będzie dużo o profilaktyce, diagnostyce oraz nowoczesnych metodach leczenia nowotworów piersi, w tym głównie u kobiet pomiędzy 18 a 45 rokiem życia.

- Profilaktyczne badania ratują życie, dlatego są tak waże. Ogromnie się cieszę, że 700 Yasumianek tak chętnie dołączyło do akcji i październik wspólnie pomalujemy na różowo. Błędne przeświadczenie o tym, że chorują tylko dojrzałe kobiety, poruszyło nasze Yasumianki i wspólnie chcemy obalić ten mit poprzez edukację i finansowe wsparcie – mówi założycielka marki YASUMI, Zofia Bydałek.

W tym roku dochód z jej sprzedaży różowej maski w 100% Yasumi przeznaczy na fundację OmeaLife, która wspiera chore kobiety.

Film, który zachęca do badań

W ramach akcji YASUMI NA RÓŻOWO 1 października o godzinie 20:00 na https://www.facebook.com/YasumiPolska udostępnimy edukacyjny film o profilaktycznych badaniach, diagnostyce, nowoczesnych metodach leczenia, diecie przeciwnowotworowej oraz pielęgnacji skóry po chemioterapii. Naszymi gośćmi będą dr n.med. Daniel Maliszewski oraz współżałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin (na zdjęciu u góry). O pielęgnacji skóry oraz diecie antyoksydacyjnej opowiedzą TOP EXPERCI YASUMI – Małgorzata Jezierska oraz Agnieszka Kujawa. Pytania będzie można zadawać w komentarzach. Na wszystkie odpowiedzą eksperci fundacji i YASUMI.

- Co roku raka piersi diagnozuje się u około 20 000 kobiet. Niestety choroba ta wykrywana jest u coraz młodszych pań – mówi dr n.med. Daniel Maliszewski. - U pacjentek z podejrzeniem raka piersi ważna jest szybka diagnostyka i łatwy dostęp do nowoczesnego leczenia. Kobiety, kończąc 20 lat, co roku powinny robić USG piersi. Kobiety kończące 50 lat – mammografię. Dzięki multidyscyplinarnemu i spersonalizowanemu leczeniu rak piersi jest już praktycznie chorobą przewlekłą o dobrym rokowaniu – kontynuuje dr n.med. Daniel Maliszewski. - Jednak wiedza kobiet odnośnie profilaktyki i leczenia raka piersi jest kluczowa, aby świadomie uczestniczyć w procesie diagnostyczno-leczniczym.

- Nasza fundacja udziela wsparcia merytorycznego z zakresu metod leczenia raka piersi, po to by pacjentka mogła stać się partnerem do rozmowy z lekarzem i świadomie podejmowała decyzje o swoim leczeniu – mówi współzałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin. - Uczucie sprawczości buduje w niej na nowo poczucie bezpieczeństwa, którego bardzo potrzebuje. Wpieramy ją również emocjonalnie, dzielimy się swoimi pozytywnymi doświadczeniami, motywujemy do pozostania aktywną zawodowo i nie rezygnowania ze swoich pasji w trakcie i po zakończonym leczeniu. Od 2018 jesteśmy członkiem Think Pink Europe - organizacji zrzeszającej fundacje wspierające chorych na raka piersi z całej Europy. Wspólnie realizujemy wiele zadań, m.in. organizujemy Race for the Cure.

26 września – 10 października biegnijmy po zdrowie

Race for the Cure to jedna z największych europejskich imprez sportowych tematycznie poświęcona zdrowiu kobiet. W jej trakcie organizowane są biegi, jak i Nordic Walking. - Race for the Cure niesie za sobą ideę zwiększenia świadomości profilaktyki raka piersi, budowania solidarności z chorymi i ich rodzinami oraz umożliwia zgromadzenie funduszy na działalność fundacji – dodaje współżałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin. Osoby dotknięte rakiem piersi biegną w różowych koszulkach celebrując życie. Pozostali uczestnicy wyrażają gest solidarności w walce z rakiem piersi zakładając koszulki białe. Każdego roku bierze w niej udział około miliona osób, w tym roku więcej o kilkaset Yasumianek. Wydarzenie będzie organizowane w całej Polsce. O tym, jak dołączyć do drużyn lub jak założyć swoją drużynę, można dowiedzieć się na stronie Race for the Cure.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager