Naturally Chloe - w 100 proc. naturalny zapach

Naturally Chloe - w 100 proc. naturalny zapach

Od 1952 roku markę Chloé motywuje duch wolności i świeża energia – idee, które przekazała kobietom i wniosła do świata mody jej założycielka Gaby Aghion. Dom wyróżnia się humanitaryzmem, odwagą i otwartością. Marka jednoczy i od zawsze zrzesza społeczność kobiet, przyznając im prawo głosu.

Dziś, poza nieustannym zaangażowaniem w rozwój kobiet i włączaniem ich w życie społeczne, Chloé skupia się na wywieraniu pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko.

We wszystkich projektach Chloé, tak w modzie, jak i w zapachach, Dom pracuje nad tym, aby zredukować swój negatywny wpływ na środowisko. Twórczość i wartości harmonizują ze sobą w nowy znaczący sposób. Nowy zapach, Eau de Parfum Naturelle, dołączający do kolekcji sygnowanej przez Chloé, odzwierciedla to podejście.

Ten w 100% naturalny zapach stworzono ze składników pozyskiwanych w sposób etyczny, a opakowania opracowano w taki sposób, aby wywierały mniejszy wpływ na środowisko. Nowoczesna drzewna róża Chloé powraca w pełnym rozkwicie, współbrzmiąc z aurą współczesności.

Powrót do czystej i prostej formy

Ponieważ kryteria formuły naturalnego pochodzenia wymagają ograniczonej gamy składników, jej skład można uznać za wielkie osiągnięcie. Kompozycja Chloé Eau de Parfum Naturelle jest wegańska, stworzona w 100% ze składników zapachowych pochodzenia naturalnego i alkoholu pochodzenia naturalnego oraz z wody. Nie zawiera filtrów ani sztucznych barwników, jedynie wysokiej jakości surowce dobrane z odpowiednią starannością.

Chloé Eau de Parfum Naturelle afirmuje autentyczną kobiecość, która ewoluuje w harmonii z naturą. Kobieta Chloé wie, jak potężna, a jednocześnie delikatna jest natura; czerpie z niej siłę, a jednocześnie ma świadomość, jak sumiennie należy ją chronić. Przyroda jest zarówno jej inspiracją, jak i oddechem.

Nowa róża w ogrodzie Chloé

Emblematem zapachów Chloé była zawsze świeża, fasetowana, niepowtarzalna róża. Ten autentyczny kwiat wysuwa się na plan pierwszy w nucie serca nowego zapachu, który jest dziełem kreatora Michela Almairaca. Róża jest tu obecna w swej w najszlachetniejszej odmianie, uprawianej na ekologicznej farmie w Bułgarii.

Kiedy róża łączy się z neroli, powstaje aksamitny bukiet, który uwydatnia żywiołową świeżość cytronu i pączków czarnej porzeczki. Łagodny, słoneczny absolut mimozy jednoczy zmysłowo kwiatowy charakter zapachu z wyrazistą wibracją cedrowych nut głębi. Ta intensywna, lecz zarazem wyrafinowana kompozycja wywołuje długotrwałe wrażenie, które utrzymuje się przez wiele godzin.

Oprócz róży, starannie dobrano również kilka innych składników. Na przykład esencje cytronu i neroli produkuje się na zrównoważonych plantacjach w Maroku i we Włoszech.

Nowy luksus

Czyste linie i fale inspirowane słonecznymi plisami sprawiają, że flakon sygnowany przez Chloé wydaje się znajomy. Dziś zaakcentowano go świeżym, dopasowanym odcieniem zielonoszarym, który pojawia się zarówno na opakowaniu zewnętrznym, jak i na wstążce zawiązanej wokół szyjki flakonu.

Legendarny flakon zinterpretowano po raz kolejny, aby zmniejszyć jego negatywny wpływ na środowisko dzięki materiałom z odzysku: 25% szkła we flakonie, 100% poliestru we wstążce i 40% kartonu w pudełku pochodzi z materiałów pochodzących ze recyklingu.

Chloé – naturalna swoboda

Uosobieniem kobiety Chloé jest  Lucy Boynton, która pojawia się  w naturalnej scenerii w nowej kampanii reklamowej w reżyserii Jonathana Alrica – członka duetu The Blaze. Grupa skomponowała również muzykę, która wyznacza rytm klipu: Breathe.

Brytyjska aktorka wciela się w kobietę Chloé w zgodzie z jej autentycznością: ta kobieta ceni to, co najważniejsze, zanurzona jest w naturalnym świecie przepełnionym siłą i energią. Jej motto brzmi: „Moja natura, moja siła”. Czuje się wolna i odnowiona.

Jej symbiozę z otoczeniem odzwierciedla oryginalna czarno-biała fotografia: poetycka wizja spontanicznej bohaterki, która siedzi na szczycie swojego emblematycznego drzewa, stanowi rozbrajająco naturalny portret.

Gama i ceny:

  • Eau de Parfum Naturelle 30ml   Cena: 309zł*
  • Eau de Parfum Naturelle 50ml   Cena: 439zł*
  • Eau de Parfum Naturelle 100ml Cena: 615zł*
*Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi