Wystartował konkurs Sephora Glam Prom

Wystartował konkurs Sephora Glam Prom

Sto dni do matury to czas, który z jednej strony przeraża wizją nadchodzącego egzaminu, a z drugiej – to chwila, kiedy maturzyści na chwilę zapominają o nauce i skupiają się na przygotowaniach do studniówki.

Aby ten wyjątkowy wieczór był jeszcze bardziej niezapomniany, Sephora postanowiła zorganizować konkurs, w którym główną nagrodą jest prawdziwa metamorfoza studniówki w specjalnej strefie Sephora Glam Prom, która zawita do szkoły – a w niej makijaże, fryzury jak z czerwonego dywanu, i mnóstwo innych atrakcji dla pierwszych siedemdziesięciu maturzystów!

Aby zgłosić szkołę do konkursu wystarczy, że grupa przynajmniej 10 uczniów z maturalnego rocznika z jednej szkoły średniej nagra filmik, w którym pokaże społeczność szkoły i kreatywnie opowie o tym, jak razem tworzą piękno.

Jury wybierze najbardziej kreatywne video i nagrodzi szkołę makijażowo-fryzjerską studniówkową metamorfozą wykonaną przez ekspertów Sephora w specjalnie wykreowanym na te potrzeby studio Sephora Glam Prom. Całość dopełnią insta-atrakcje, upominki dla całego rocznika i przejażdżka z fasonem Glam-limuzyną na studniówkę.

Konkurs trwa od 22 listopada do 11 grudnia – do tego czasu trzeba wysłać wypełniony formularz i konkursowy film. Szczegóły konkursu znajdują się na na TikToku @sephorapolska, a regulamin w sekcji bio na profilu Sephora Polska. Zespół makijażystów i stylistów Sephora czeka, by odwiedzić wybrane szkoły i sprawić, by studniówka była absolutnie wyjątkowa!
# Newsy handel
loki joanna