W Jeleniej Górze działa już drogeria dm

W Jeleniej Górze działa już drogeria dm

Frekwencja dopisała - mieszkańcy Jeleniej Góry tłumnie przyszli poznać świat dm.

Klienci dm chętnie kupowali produkty z asortymentu dla dzieci i do domu oraz produkty marki własnej. Największym zainteresowaniem cieszyły się żele, mydła i kremy Balea oraz kosmetyki naturalne alverde.

Każdemu otwarciu sklepów dm towarzyszy aktywność wiążąca markę z lokalną społecznością. Tak też stało się i tym razem. Zespół sklepu mieszczącego się przy Jana Pawła II 31b w Jeleniej Górze zdecydował się przekazać darowiznę na rzecz Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci z Domu Dziecka w Szklarskiej Porębie “Karkonoskie Iskierki”. W imieniu Stowarzyszenia czek odebrała pani Magdalena Kuźma.

- Chcemy być jak najbliżej naszych klientów, także w ich codziennym życiu. Interesuje nas wszystko, co dzieje się w zasięgu 10-20 km od naszego sklepu. Kibicujemy, wspieramy, promujemy, a jeśli istnieje taka potrzeba, pomagamy. Otwierając sklep, stajemy się częścią lokalnej społeczności - komentuje Markus Trojansky, general manager dm w Polsce.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Warto podkreślić, że dm znany jest także z wysokiej jakości marek własnych, po które od lat konsumenci chętnie sięgają, między innymi wspomniana już Balea, alverde czy babylove.

Przyjazna aranżacja wnętrz sklepów ma sprawić, że zakupy będą wygodne i przyjemne dla klientów. Z przestronnych alejek i bogatej oferty produktów dla dzieci szczególnie skorzystają rodziny. Drogerie dm oferują trwałe, zawsze korzystnie ceny, bez konieczności czekania na promocje lub kupowania na zapas, tylko ze względu na czasowe promocje. Ten unikatowy koncept jest jednocześnie znakiem rozpoznawczym detalisty w pozostałych krajach.

Drogeria w Jeleniej Górze to drugi po Wrocławiu sklep dm w Polsce. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi około 434 m2. Drogeria zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w stację pakowania prezentów oraz dystrybutor wody. Tuż przy wejściu na klientów czeka komfortowy parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych.

# Newsy handel
 reklama