By wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na stronie www.skincareweeks.pl. Liczba miejsc ograniczona, więc warto się pospieszyć.
Podczas DOUGLAS SKINCARE WEEKS wszystko kręcić się będzie wokół piękna skóry. Uczestniczki i uczestnicy dowiedzą się więcej o najnowszych trendach w pielęgnacji, a także poznają ciekawe produkty do twarzy, włosów i ciała.
W programie przewidziano min.: spotkanie z ponad 50 światowymi markami, rozmowy i panele dyskusyjne z ekspertami pielęgnacyjnymi marek premium, personalizowaną analizę stanu skóry i dobór rytuału pielęgnacyjnego, bezpłatne konsultacje dermatologiczne, dietetyczne i trychologiczne. Zostanie także poruszony temat prewencji nowotworów skóry. Na miejscu będzie możliwość zbadania znamion skóry, a w pop-upie Douglas x VISIA przeprowadzenie diagnozy stanu jej zdrowia jednym z najnowocześniejszych aparatów.
Uczestnicy otrzymają wyjątkowe prezenty: zestaw pięciu miniatur produktów pielęgnacyjnych, voucher zniżkowy na zakupy w sklepach stacjonarnych oraz na douglas.pl.
- DOUGLAS SKINCARE WEEKS to wyjątkowe wydarzenie w świecie beauty. Jedyna tego typu okazja, by jednego dnia i w jednym miejscu nasze konsumentki mogły spotkać się z ekspertami, poznać najnowsze trendy pielęgnacyjne, przeprowadzić diagnozę kondycji swojej skóry i dobrać pielęgnację szytą na miarę. W Douglas myślimy omnikanałowo, dlatego działania edukacyjne oraz oferta promocyjna skoncentrowana wokół pielęgnacji dostępna jest w perfumeriach na terenie całej Polski oraz na Douglas.pl przez cały styczeń – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu PL& CEE w Douglas.