Idea niesienia pomocy i wsparcia wpisana jest w DNA Sephora. Sieć perfumerii zarówno w Polsce, jak i globalnie realizuje wiele inicjatyw w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Lokalnie Sephora współpracuje m.in. z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką oraz Fundacją Zaczyn. W okresie pandemii sephora.pl stała się platformą, poprzez którą klienci kupując wybrane produkty Sephora Collection, mogli razem z Sephora zasilić zbiórkę Fundacji Siepomaga na niezbędne wyposażenie placówek medycznych zaangażowanych do walki z pandemią.
Teraz sieć perfumerii kontynuuje niesienie pomocy poprzez wsparcie Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy perfumy Pol’and’Rock Music stworzyła we współpracy z firmą Quality Missala. Zapach w rytmie serca to efekt spotkania serca (Jerzego Owsiaka) i nosa (Michał Missala).
Nutę zapachową skomponowali: Michał Missala i Douglas Morel, młody absolwent paryskiej szkoły perfumiarstwa ISIPCA, z doświadczeniem w laboratoriach Givaudan, Firmenich, Maison Francis Kurkdjian i CFF. Kolejne wersje zapachu testował Jerzy Owsiak ze współpracownikami oraz zespół Perfumerii Quality.
- Zapach Pol’and’Rock Music stworzyliśmy z pasji do rock’n’rolla, który rozbrzmiewa na najpiękniejszym festiwalu świata Pol’and’rock. Jest przesycony zapachem przyjaźni, tolerancji, wzajemnego szacunku i nieokiełznanymi dźwiękami muzyki w rytmie serca. Kompozycja odwołuje się do niepowtarzalnej atmosfery festiwalu oraz działalności Orkiestry, dlatego jej nazwa – Music – od samego początku nie podlegała dyskusji - opowiada o produkcie Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.