Sephora Trend Report 2023 - trzy dni pod hasłem piękna

Sephora Trend Report 2023 - trzy dni pod hasłem piękna

Przed nami wiosenna edycja wydarzenia, które od lat, jak magnes przyciąga fanów piękna do warszawskiego Westfield Arkadia.

Sephora Trend Report, czyli 3 dni pełne warsztatów i masterclass z ekspertami piękna, możliwości testowania, eksperymentowania i odkrywania nowości kosmetycznych, po trzech latach przerwy, powraca do Westfield Arkadia.

Wydarzenie organizowane przez sieć perfumerii Sephora rusza już 31 marca.

Sephora Trend Report to 3 dni pełne atrakcji, z których skorzystać można bezpłatnie w specjalnie zaprojektowanej przez sieć handową i jej partnerów przestrzeni. Na niektóre konsultacje i wydarzenia obowiązują zapisy telefoniczne.

Bezpłatne, indywidulane spotkania z ekspertami kultowych marek

Pod okiem ekspertów marek: Anastasia Beverly Hills, Clinique, Fenty Beauty by Rihanna, Hourglass, Lancome, NARS, r.e.m. beauty by Ariana Grande oraz YSL, można skorzystać z indywidulanej, spersonalizowanej porady, a także odkryć nowości, które na sezon wiosna 2023 przygotowały marki. Na 45-minutowe konsultacje obowiązują zapisy. Liczba miejsc jest ograniczona.

Masterclass z inspirującymi makijażystkami i ekspertkami

Sephora Trend Report to też doskonała okazja do spotkania i pogłębienia wiedzy na temat technik makijażowych oraz trendów, pod okiem profesjonalistów. 6 pełnych wiedzy i beauty trendów masterclass poprowadzą goście specjalni: Patrycja Dobrzeniecka (@patrycjadobrzeniecka_beauty), Izabela Wojciechowska (@fog_in_the_garden), Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup), dr Alicja Śliwowska (@dr_scura) oraz Ilona Kliszcz (@ikliszcz).
Na tę cześć wydarzenia również obowiązują zapisy.

Bezpłatne, ekspresowe konsultacje bez zapisów

Jeśli ktoś nie zdąży zapisać się na indywidulane spotkania, może odwiedzić liczne wyjątkowe strefy z usługami, w których bez umawiania, przetestować można najgorętsze nowości sezonu:

· Fragrance Lab, Skincare Lab oraz Hair Lab, współtworzone z markami takimi jak: Drunk Elephant, Supergoop, Fresh, Moroccanoil, Bumble and Bumble, Sephora Collection.

· Strefa Makeup Lab Sephora Collection, w której makijażyści serwować będą trzy ekspresowe looki w wiosennych trendach: Juicy Lips z czerwonymi ustami, Underpainting z promienną cerą i 90s Revised ze smokey eye.

Wszystkie ekspresowe usługi nie wymagają zapisów. Aby umówić się na konsultacje z ekspertami marek lub masterclass, wystarczy zadzwonić na infolinię Sephora: 327 253 908 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00)

Więcej informacji na temat 3-dniowego wydarzenia, w tym godziny warsztatów, podane są na stronie internetowej Sephora.

# Newsy handel
 reklama