– Debiut Rituals Cosmetics jest jednym z najważniejszych w tym roku w Jurajskiej. Dzięki marce rozwijamy naszą ofertę zdrowia i urody, poszerzając ją o niezwykle popularny i pożądany dziś przez konsumentów brand, a także jeszcze bardziej podkreślamy nowoczesny, podążający za trendami i lifestylowy charakter naszego tenant-mixu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Co więcej, otwarcie to wpisuje się idealnie w naszą strategię rozwoju. Budując zestaw marek, stawiamy na marki unikalne na lokalnym rynku, czyli takie, które klienci mogą znaleźć wyłącznie u nas, oraz na brandy, jakich oczekuje od nas klient. Rituals Cosmetics, obecny w największych i najpopularniejszych galeriach handlowych w Polsce, jest tego najlepszym przykładem – dodaje.
Rituals Cosmetics od kilku lat dynamicznie buduje swoją sieć w Polsce. Marka, oprócz szerokiego portfolio produktów do kąpieli, ciała, produktów do domu oraz zestawów podarunkowych, jest oddana idei zrównoważonego rozwoju oraz wellbeingu. Brand obecny jest już w blisko 40 krajach, z ponad 1170 sklepami własnymi i 4200 punktami partnerskimi.
– Naszą misją jest proponowanie klientom nowego stylu życia, polegającego na zmianie codziennej rutyny w chwile, które mają znaczenie. Wellbeing jest zakorzeniony w naszym DNA. Każdy nas sklep zaprojektowano tak, aby dostarczać klientom niezwykłych doświadczeń oraz wprowadzać ich w dobre samopoczucie. Dynamiczny rozwój w Polsce świadczy o dużej potrzebie naszych klientów do poszukiwania balansu w życiu. Ogromnie się cieszymy, że sklep w Galerii Jurajskiej jest już 55. w naszym kraju i od teraz także klienci w północnej części województwa śląskiego mogą doświadczyć magii Rituals – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.
– Pojawienie się Rituals Cosmetics w ofercie Galerii Jurajskiej oznacza, że dysponujemy nie tylko najszerszą ofertą kosmetyczną w regionie, ale przede wszystkim najbardziej zróżnicowaną i opartą na topowych brandach. Fakt, że można znaleźć u nas najpopularniejsze marki beauty, sprawia, że dla wielu mieszkańców tej części województwa śląskiego jesteśmy destynacją nr 1 na zakupy kosmetyczne – mówi Anna Borecka.
Obecność marki w częstochowskiej galerii podkreśla jeszcze jedno. – Jurajska przyciąga debiuty i brandy, które poszukują lokalnie solidnego partnera biznesowego, mogącego im zapewnić udany start. Rituals Cosmetics to już kolejna marka lifestylowa, która wybrała nas na swój lokalny launch. To pokazuje, jak silną dziś mamy pozycję na rynku, a także jak atrakcyjne warunki do rozwoju jesteśmy w stanie zapewnić największym rynkowym graczom – dodaje.