Wartości, trendy, jasne zasady - to zdecydowanie wyróżnia Love Cosmetics Awards

Wartości, trendy, jasne zasady - to zdecydowanie wyróżnia Love Cosmetics Awards

Naszą ideą jest budowanie pozytywnej marki Polish Beauty rozpoznawalnej na całym świecie.

Nagroda oraz towarzyszące jej działania wizerunkowo wspierają nie tylko obiektywnie najlepsze produkty, ale i cały dynamicznie rozwijający się rynek kosmetyczny w Polsce: producentów, dystrybutorów, start-upy i globalne koncerny obecne w naszym kraju.

Jasny przekaz

Zrozumiała pod każdą szerokością geograficzną nazwa konkursu, klarowna identyfikacja wizualna, anglojęzyczne kategorie konkursu oraz działania w social mediach sprawiają, że jego zwycięzcy mogą pochwalić się wygraną w każdym zakątku świata. Wszędzie będzie to dobrze zdekodowane i znakomicie odebrane.

Wartości

LCA to konkurs zbudowany na trzech wartościach: jakości, wiarygodności i niezależności. Zgłoszone produkty ocenia profesjonalne Jury składające się z prawdziwych ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji. Zgodnie z hasłem Konkursu #brand #emotions #quality laureatem może zostać jedynie koncept kosmetyczny, który wpisuje się w DNA swojej marki, budzi pozytywne emocje i zapewnia konsumentom najwyższą jakość. Jesteśmy dumni, że udało nam się wyłaniać produkty, które rzeczywiście cieszą się później doskonałymi opiniami konsumentów. Mogą u nas wygrywać wielcy kosmetycznego świata, mogą wygrywać produkty stworzone przez kreatywne startupy. Zwycięzców łączy to, że tworzą wyjątkowo dobre kosmetyki!

Perspektywa konsumencka

Choć wydaje się, że to wciąż producenci kreują mody i wywołują w konsumentach potrzebę wypróbowania kolejnej nowości, to doskonale wiedzą, jak wielki wpływ na podejmowanie decyzji przy półce mają emocje odbiorców. Dlatego tak ważny jest bliski kontakt, otwartość i dialog z konsumentem, szczególnie w czasach cyfrowej rewolucji. Niebagatalne znaczenie ma obecnie angażujący i szczery przekaz, który zachęca do wchodzenia w interakcje między marką a konsumentem. Język social mediów mocno zmienił komunikację marek. W Love Cosmetics Awards od samego początku wyłaniamy zwycięzców nie poprzez banalne kategorie produktowe, ale intrygujące skojarzenia stymulujące wyobraźnię konsumenta. Hashtagi w LCA dobrze definiują produkty, ale są też swoistym znakiem czasów, w których żyjemy.

Nagrody biznesowe

Branża kosmetyczna nie bez przyczyny nazywana jest najpiękniejszą wizytówką polskiej gospodarki. To rzeczywiście chlubny przykład sukcesu, na który wszyscy uczestnicy sektora solidnie pracują od dekad. Sektor rozwija się niezwykle dynamicznie, ale jest też przykładem jednego z bardziej konkurencyjnych rynków. Mimo wyzwań wciąż powstają nowe firmy, które mają pomysł na siebie i swoją ofertę. Coraz większa grupa firm równolegle rozwija zarówno sprzedaż w kraju, jak też eksport. Niektórzy gracze odnoszą na obu polach niesamowicie inspirujące sukcesy.

Wraz z przedstawicielami najlepszych uczelni, mediów i świata nowoczesnych technologii w ramach Love Cosmetics Awards oceniamy i nagradzamy nie tylko produkty, ale też firmy, które zasługują na najlepszy korporacyjny PR w Polsce oraz za granicą.

To nie są puste „koncepty” i niezdefiniowane „nagrody specjalne”, ale wiarygodnie uzasadnione wyróżnienia promujące inicjatywy, które wykraczają poza rynkowe schematy i naprawdę przekraczają granice.

Udowadniamy to od samego początku i tak też będzie w tej edycji! Czekamy na Wasze zgłoszenia AD 2022!

Link do pobrania formularza.

Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres: konkurs@wirtualnekosmetyki.pl

# LOVE COSMETICS AWARDS
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi