To oni wybiorą zwycięzców Love Cosmetics Awards 2023

To oni wybiorą zwycięzców Love Cosmetics Awards 2023

Profesjonalny skład Jury konkursu Love Cosmetics Awards 2023 odzwierciedla wartości, według których oceniane będą zgłoszone produkty i idee.

Jest to dziewięć osób, które są prawdziwymi ekspertami w swoich profesjach. Większość uczestników zna już nas bardzo dobrze. Wiemy, że zarówno relacje w social mediach zamieszczane podczas trwania konkursu, jak też pokonkursowe artykuły, w których jurorzy przyznają swoje osobiste wyróżnienia i dzielą się wrażeniami, są przez uczestników LCA traktowane jako niezwykle ciekawe, inspirujące i wiarygodne.

Marka osobista, rzetelność, uczciwość i duże zainteresowanie rynkiem kosmetycznym sprawia, że ocenianie w konkursie Love Cosmetics Awards jest wyzwaniem, ale też wielką przyjemnością.

#brand

Jolanta Tkaczyk

Dr nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, kierownik Studiów Podyplomowych z Zarządzania Marketingowego. Ceniona ekspertka w zakresie marki, badań konsumenckich, komunikacji z konsumentem, strategii rozwoju i zarządzania portfolio produktowym. Autorka wielu publikacji naukowych związanych z zarządzaniem i marketingiem.

Jagoda Prętnicka - Markiewicz

Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v. MAT. Ekspertka do spraw wizerunku w sieci i nowych technologii. Pasjonują ją prawidłowości i niekonwencjonalne zastosowania narzędzi do analizy wypowiedzi internautów. W big data szuka odpowiedzi oraz możliwości do optymalizowania działań marketingowych i sprzedażowych.

#emotions

Jolanta Fraszyńska

Znakomita aktorka filmowa i teatralna. Kobieta ciekawa świata i pełna wrażliwości na jego piękno w każdym wymiarze. Kocha prostotę, ład oraz harmonię. Dojrzała kobieta z młodzieńczą energią i urodą. Prywatnie wielka fanka kosmetycznych nowinek, szczególnie zainteresowana segmentem kosmetyków naturalnych. Piękno jej zdaniem nie wpisuje się w żaden kanon, ale wynika raczej z pozytywnych emocji i dobrej energii, którą emanuje człowiek.

Maria Kowalczyk

Dziennikarka urodowa z wieloletnim doświadczeniem. W sieci znana jako nostressbeauty. Autorka tekstów urodowych w najpoczytniejszych portalach i magazynach. Zakochana w zapachach i pielęgnacji oraz mocnych kolorach szminek. Znak charakterystyczny: skóra wrażliwa i chimeryczna. Niezwykle szczera w swoich relacjach i emocjach. To właśnie otwartość i autentyczność jest jej siłą w przefiltrowanym świecie social mediów.

Rafał Janta

Anglista, dziennikarz, bloger. Twórca bloga o perfumach i kosmetykach CharlieNose (www.charlienose.pl). Autor książki o goleniu i pielęgnacji męskiego zarostu "Na ostro i pod włos". Orędownik hasła #beautyhasnogender. Radiowy głos i intelignetne recenzje sprawiają, że godzinami można słuchać jego relacji w social mediach, przekonując się, że w sieci naprawdę można trafić na obiektywne i doskonałe warsztatowo recenzje kosmetyczne.

#quality

Justyna Koziej

Prezes Dr Koziej Instytutu Badań Kosmetyków, firmy która od 30 lat bada bezpieczeństwo i właściwości kosmetyków. Doradza producentom kosmetyków w zakresie koncepcji, receptur i technologii z zachowaniem najwyższej jakości. Tworzy innowacyjne metody badawcze. Doskonale zna się na składach, badaniach, technologiach i regulacjach dotyczących produktów kosmetycznych. W czasie testów zgłoszeń Love Cosmetics Awards prezentuje w social mediach merytoryczne, błyskotliwe i nierzadko zabawne recenzje kosmetyków, które ją naprawdę intrygują.

Anna Orłowska

Wizażystka, charakteryzatorka, prezenterka telewizyjna. - Od kiedy pamiętam moim największym marzeniem było dyrygowanie orkiestrą symfoniczną. Życie dało mi jednak inny dar - zdolność do tworzenia pięknych, kolorowych makijaży - mówi o sobie. Prawdziwa ekspertka beauty. Oprócz tego, że świetnie maluje, doskonale zna się na pielęgnacji i cudownie opowiada o testowanych kosmetykach. Dowcipna, inteligentna i zdystansowana, ale przy tym zawsze merytoryczna i konkretna.

#business

Anita Błaszczak

Ceniona ziennikarka i redaktor w Dziale Ekonomicznym opiniotwórczego dziennika „Rzeczpospolita”. Specjalizuje się w tematyce związanej z brandingiem (od lat redaguje dodatek rankingu „Najcenniejsze Polskie Marki"), rynkiem kosmetycznym i rynkiem pracy. Zawsze wychwytuje kluczowe biznesowe trendy. W  swoich tekstach zawsze do bólu merytoryczna. Analityczny umysł i duże ekonomiczne doświadczenie w przekazywaniu czytelnikom tego, co w biznesie najważniejsze.

Lidia Lewandowska (przewodnicząca Jury)

Od wielu lat związana z branżą kosmetyczną. Pomysłodawczyni portalu WirtualneKosmetyki.pl. Dziennikarka, konsultantka, organizatorka i uczestniczka wielu branżowych dyskusji. Autorka książki "Piękne historie. Sukces polskich marek kosmetycznych" (PWN 2016). Świetnie wyczuwa trendy, dobrze rokujące startupy i kierunki rozwoju rynku kosmetycznego. Lubi rozmawiać formalnie i off the record z rynkowymi praktykami, nie obawiając się stawiania pozornie prostych pytań. To jej zdaniem najlepszy sposób, by wiedzeć, czym żyje branża. Love Cosmetics Awards zrodził się z jej miłości do PL-Beauty i chęci promowania najlepszych produktów oraz firm kosmetycznych nie tylko lokalnie, ale w skali międzynarodowej.

>> Kluczem nie jest historia, którą opowiadasz, lecz to by konsument stał się jej bohaterem<<

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama