Nagroda za produkt i nagroda biznesowa - podwójne zwycięstwo Bielendy w LCA 2019

Nagroda za produkt i nagroda biznesowa - podwójne zwycięstwo Bielendy w LCA 2019

Bielenda to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm kosmetycznych w Polsce. Liczne nowości szybko zdobywają popularność konsumentów, stając się niekwestionowanymi bestsellerami, a wśród pozytywnych cech przypisywanych produktom tej marki są, m. in. skuteczność oraz wysoka jakość w relacji do atrakcyjnej ceny.

Marce udało się zwyciężyć w mocno obsadzonej przez konkurencję kategorii #Forever Young, gdzie jej seria Kuracja Młodości zebrała w głosowaniu jurorów najwięcej punktów. Czym swoj wybór uzasadniło jury?

"Dobre kosmetyki pozwalają opóźniać procesy starzenia i wyglądać świetnie w każdym wieku. W linii Kuracja Młodości znalazły się dwa bardzo popularne obecnie składniki, chętnie wykorzystywane w pielęgnacji „slow-age”: ekstrakt ze śluzu ze ślimaka i 24-karatowe złoto. Kosmetyki z tej serii doskonale nawilżają, regenerują i wizualnie odmładzają. To przyjemna i skuteczna pielęgnacja, którą doceniają świadome konsumentki wiedzące, co naprawdę jest dobre. My wiemy!"

Druga nagroda to wyróżnienie w bardzo wąskiej kategorii nagród biznesowych. I tu znów wyróżnienie, o które walczyło sporo firm: #Bestseller Creator.

Dlaczego wybór padł właśnie na tę firmę?

Bielenda jest wiodącą marką w wielu kategoriach pielęgnacyjnych. Jej nowości cieszą się dużym zainteresowaniem konsumentów, co przekłada się bezpośrednio na wysoką odsprzedaż w drogeriach. Marka jest m.in. liderem w segmencie maseczek oraz w preparatach pielęgnacyjnych typu serum. Jej pozycja jest efektem wprowadzania ciekawych produktów, które wpisują się w aktualne trendy oraz widocznych działań marketingowych docenianych przez konsumentów.

Szerokie portfolio maseczek Bielenda obejmuje m.in. formuły kremowe, żelowe, peel-off, maseczki bąbelkujące, z połyskującymi drobinkami, a także maski w płachcie - w tym na strefy specyficzne czy maseczki w charakterystycznych kształtach zwierząt. Z kolei kategoria preparatów typu serum jest rozwijana jako wsparcie dla pielęgnacji klasycznym kremem. Marka stawia tutaj na różnorodność składników i efektów pielęgnacji, proponując m.in. sera odmładzające, nawilżające, regenerujące, odżywcze, noramlizujące, kojące czy eksfoliujące.

Firma prowadzi doskonale zaplanowane kampanie marketingowe. Do każdej z grup docelowych wybierane są właściwe narzędzia i kanały komunikacji.

Aktywne profile społecznościowe i akcje kierowane do młodych konsumentek sprawiają, że marka stała się bliska młodemu pokoleniu. Jednocześnie jej świetna reputacja wśród kobiet dojrzałych, przemyślana strategia kampanii reklamowych i bardzo dobra dystrybucja sprawiają, że Bielenda jest po prostu marką znaną, lubianą, której produkty, w tym wiele ciekawych nowości, trafia do koszyków podczas kosmetycznych zakupów.

# LOVE COSMETICS AWARDS
loki joanna