Love Cosmetics Awards 2023 - Innovative Portfolio - Cosmo Group

Love Cosmetics Awards 2023 - Innovative Portfolio - Cosmo Group

Cosmo Group to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w kraju i za granicą. W ciągu jednej sekundy sprzedaje co najmniej 4 produkty ze swojego portfolio. Firma ma niemal 800 kontrahentów w 50 krajach i 1,5 mln fanów w social mediach. Te liczby ciągle rosną!

Cosmo Group jest rodzinną, międzynarodową firmą z polskim kapitałem. Udało się jej w stosunkowo krótkim czasie wypracować pozycję lidera branży beauty w sektorze stylizacji paznokci. Firma konsekwentnie rozwija portfolio, wychodząc poza swoją kluczową kategorię produktów do paznokci, czego dowodem było stworzenie nowatorskiego makijażowego brandu NEO MAKE UP.

85% personelu Cosmo Group stanowią kobiety, które dobrze czują potrzeby innych kobiet. To zrozumienie pozwala tworzyć innowacyjne produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientek. 

NEONAIL

Najbardziej rozpoznawaną globalnie marką jest NEONAIL. Swój bezprecedensowo dynamiczny rozwój zawdzięcza strategii innowacyjności i najwyższej jakości produktów. Każda z linii, która trafia na rynek, poddawana jest dogłębnym badaniom i analizom pod kątem skuteczności zastosowanych składników aktywnych oraz najwyższego bezpieczeństwa stosowania. Marka regularnie prowadzi badania konsumenckie, współpracuje z uczelniami, ośrodkami badawczymi oraz analizuje insighty konsumenckie, by rozwojem innowacji odpowiadać na potrzeby użytkowników. W 2022 roku wprowadziła na rynek łącznie 200 nowości produktowych w kategorii pielęgnacji i stylizacji paznokci, między innymi:
- 19 nowych odcieni rewolucyjnych lakierów hybrydowych SIMPLE 3w1 zawierających w sobie bazę, kolor i top;
- Glitter Effect Base do manicure hybrydowego z efektem flash. Produkt 2w1 – baza i kolor. To też oszczędność czasu – stylizacja wymaga użycia tylko topu hybrydowego. Mocno napigmentowane, kryjące odcienie i średnioogęsta konsystencja  zapewniająca komfortową pracę.
- innowacyjną bio bazę do manicure hybrydowego 51% bio-sourced base - to produkt, którego składniki w 51% są pochodzenia biologicznego (są to tzw. bio-surowce, które są wynikiem naturalnych procesów) i zostały uzyskane między innymi w wyniku naturalnej fermentacji. Baza została wzbogacona o keratynę wspomagającą regenerację struktury uszkodzonej płytki, witaminę C poprawiającą kondycje paznokci oraz wygląd, niacynamid-witaminę B3 m.in. nadającą połysk. 
- Aplikacja mobilna – Color Match NEONAIL - dzięki pierwszej na rynku aplikacji mobilnej umożliwiającej przymierzenie odcieni lakierów w wirtualnej przymierzalni, wybór nowej stylizacji jeszcze nigdy nie był tak prosty. Realistyczne kolory i dopasowany kształt paznokcia pozwalają na precyzyjne dopasowanie stylizacji.
- Lampa LED FUTURO TOUCH 22W/48 to nowoczesny design i ergonomia - świetny wygląd i wygoda użytkowania. Łatwa w przechowywaniu – nie zajmuje dużo miejsca, a dodatkowo jest zamykana. Energooszczędność to podstawa – lampa posiada moc 22W, jednak umieszczone w niej diody są tak silne, jak w lampach o mocy 48W. System Low Heat Mode – lampa stopniowo się nagrzewa, by zmniejszyć uczucie pieczenia podczas utwardzania stylizacji żelowych.

NEO MAKE UP

To marka kosmetyków do makijażu, która zdecydowanie dynamicznie się rozwija i zdobywa coraz więcej serc konsumentek. Co ją wyróżnia? Wyjątkowość produktu zaczyna się od jego wnętrza, dlatego przy tworzeniu tych kosmetyków marka sięga po nowoczesne i sprawdzone składniki aktywne. Ich siła pochodzi prosto z natury. Poza właściwościami upiększającymi każdy z kosmetyków NEO MAKE UP spełnia również funkcje pielęgnacyjne. W ten sposób nie tylko podkreśla atuty urody, ale też dba o to, co naturalnie piękne. Kosmetyki zawierają specjalnie dobrane składniki odżywcze, które zabezpieczają skórę przed szkodliwym działaniem smogu i zanieczyszczeń powietrza. Wiele z nich jest wegańskich, natomiast nie znajdziemy w nich glutenu, co jest dobrą odpowiedzią na coraz częstszą nietolerancję i uczulenie na ten składnik.

Kosmetyki mają innowacyjne formuły, ale też… opakowania. W tym roku serca jurorów podbiły, m. in: tusz do rzęs w tubce (Intense Serum Mascara), korektor pod oczy z metalową końcówką masującą dającą efekt chłodu i pomagającą zniwelować opuchnięcia (Intense Serum Concealer) oraz ultralekki puder bez talku, który absorbuje nadmiar sebum z aplikatoremu umożliwiającym nabranie odpowiedniej ilości kosmetyku, by makijaż wyglądał bardzo naturalnie (Intense Serum Powder).

MYLAQ

Marka MYLAQ tworzy niepowtarzalne kolekcje lakierów tradycyjnych i hybrydowych, dostępnych w dziesiątkach odcieni gwarantujących możliwość tworzenia tysięcy zachwycających stylizacji. Produkty powstają z myślą o szczególnych potrzebach współczesnych kobiet, zapewniając im możliwość malowania i zdobienia paznokci na wiele oryginalnych sposobów. Marka mocno osadzona w trendach, inspirująca, zachęcająca do kolorowych eksperymentów.

NEONAIL Expert

Marka skierowana do specjalistek z branży stylizacji paznokci. Daje szansę na rozwinięcie skrzydeł w tej dziedzinie. NEONAIL Expert to realne wsparcie rozwoju, który pomaga w łatwy sposób realizować kolejne cele biznesowe w karierze stylistki paznokci. W ofercie marki dostępne są produkty pozwalające stworzyć stylizacje wieloma metodami: hybrydową, żelową, tytanową czy akrylową. Natomiast kompleksowa oferta akcesoriów, urządzeń oraz elementów wyposażenia salonu pozwala uzyskac najwyższy komfort pracy.\

Czym jest innowacyjność według Cosmo Group? Krótki komentarz twórców firmy:

W naszym biznesie chodzi o prawdziwe zrozumienie klienta, aby przewidywać jego pragnienia, potrzeby, preferencje komunikacyjne i budować z nimi trwałe relacje. Jesteśmy blisko naszych klientów, słuchamy ich potrzeb, co daje nam sporą przewagę nad konkurentami. Z całą mocą stawiamy też na kolejne nowości produktowe w zakresie asortymentu do stylizacji i pielęgnacji paznokci oraz poszerzanie oferty marki NEO MAKE UP w trendzie łączącym najlepsze cechy codziennej pielęgnacji z perfekcyjnym makijażem. Innowacyjna oferta to nasz zdecydowany wyróżnik na rynku – nie zatrzymujemy się i cały czas rozwijamy nasze portfolio. Co ważne, rozwój nie dotyczy tylko produktów, stawiamy też na projektowanie doświadczeń zakupowych klienta, dążymy do omnichannelowości rozwiązań promocyjnych oraz dystrybucyjnych. Wdrożyliśmy rozwiązanie, które pomaga klientom podjąć decyzje zakupowe - aplikację mobilną Color Match NEONAIL służącą do wirtualnego przymierzania kolorów lakierów do paznokci.

Ocena Jury:
Cosmo Group to firma, która nie zwalnia tempa rozwoju. Co roku portfolio każdej z marek bogatsze jest o produkty, które wpisują się w aktualne trendy i wyróżniają się innowacyjnością. Kosmetyki są nowoczesne, wygodne w użytkowaniu, dokładnie przebadane pod kątem bezpieczeństwa. Oferta jest precyzyjnie skrojona zarówno pod wymagania profesjonalistek zajmujących się zawodowo stylizacją paznokci, jak też zwykłych konsumentek, które sięgają po swoje ulubione produkty na co dzień. Portfolio Cosmo Group jest nowatorskie, spersonalizowane i bardzo spójne brandingowo. Doceniamy!

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

Materiał powstał we współpracy z firmą Cosmo Group.
# LOVE COSMETICS AWARDS
loki joanna