Love Cosmetics Awards 2023 - Glamorous Hair - so!flow by Vis Plantis seria kosmetyków dopasowanych do porowatości włosów

Love Cosmetics Awards 2023 - Glamorous Hair - so!flow by Vis Plantis seria kosmetyków dopasowanych do porowatości włosów

Każda z nas ma piękne włosy, tylko czasami potrzebujemy odpowiednich kosmetyków, aby to piękno wydobyć, nadać im flow i odkryć efekt #GLAMOROUS HAIR!

Kosmetyki so!flow by Vis Plantis wychodzą naprzeciw potrzebom kobiet i oferują kompletną pielęgnację dopasowaną do porowatości ich włosów.

Płaskie? Napuszone? Zniszczone? Spokojnie, one też mogą być #GLAMOROUS HAIR

Jeśli Twoje włosy spotkały się z którymś w tych problemów, to wiedz, że jest na to rozwiązanie. Co więcej, to rozwiązanie jest dla Ciebie podane w bardzo przyjemnej formie – pięknie pachnącej, kolorowej, pełnej adaptogenów poprawiających nastrój i zwierającej najlepsze naturalne składniki. Mowa tu o kultowych już kosmetykach so!flow dopasowanych do porowatości włosów.

Linia do włosów niskoporowatych
Wyróżnia ją odświeżający zapach mięty z aloesem, dodatek adaptogenu ashwagandy, lekka formuła, czyli taka, która nie obciąży włosów oraz doskonały skład zawierający m.in. kompleks NMF (Naturalny Czynnik Nawilżający) i wegańskie proteiny.

Linia do włosów średnioporowatych
Kobiety pokochały ją za niesamowity zapach słodkiego mango, dodatek adaptogenu korzenia maca i formule skomponowanej tak, że włosy stają się wygładzone, ujędrnione i sypkie, dzięki idealnie skomponowanym składnikom takim jak olej arganowy i wegańska keratyna.

Linia do włosów wysokoporowatych
Ulubiona linia posiadaczek włosów wymagających wyjątkowej pielęgnacji, ze względu na natychmiastowe działanie, dające efekt tafli zdrowych, pełnych blasku i elastyczności kosmyków. Dodatkowe benefity w postaci arbuzowego zapachu, zawartości adaptogenu wąkrotki azjatyckiej i bogatemu składowi opierającemu się na m.in. oleju bawełnianym czy z kiełków pszenicy sprawiają, że seria ta ma rzesze fanek, które na nowo odkryły piękno swoich włosów.

Włosy o każdej porowatości mogą być #GLAMOROUS HAIR

Jeśli zastanawiasz się, czym jest porowatość włosów i jaką porowatość mają Twoje włosy – oto szybka odpowiedź! Porowatość to stopień odchylenia łuski włosa od jego kory – im bardziej łuska jest odchylona, tym wyższą porowatość ma włos. Jeśli włosy są gładkie, sypkie, pełne blasku i proste to są niskoporowate. Jeśli włosy puszą się i po kilku dniach wysuszają, to są średnioporowate. Jeśli włosy są zniszczone, łamliwe i pozbawione blasku, to są wysokoporowate. W so!flow doskonale rozumiemy potrzeby każdych włosów, dlatego nasze kosmetyki wydobędą piękno włosów, a Ty pokochasz #wlosing z so!flow! 

Każda z linii porowatości składa się z:

- emolientowego oleju do olejowania włosów
- humektantowego szamponu
- proteinowo-emolientowej odżywki
- emolientowo-proteinowej maski

Kosmetyki so!flow są w 100% wegańskie, w 100% przyjemne w stosowaniu i w 100% gwarantujące równowagę PEH i w 100% przebadane dermatologicznie.

O nagrodzonej linii rozmawiamy z Katarzyną Bartoszek, Brand & Trade manager so!flow by Vis Plantis

Co Pani zdaniem zdecydowało o rynkowym sukcesie Państwa marki w tak wymagającej kategorii, jaką jest pielęgnacja włosów?

Trend #włosingu nie słabnie, a wręcz przybiera na sile – na szczęście wraz z rosnącą ilością nowych kosmetyków, przybywa też coraz więcej włosomaniaczek, przed którymi zdrowe włosy nie mają żadnych tajemnic. Jednym z sekretów piękna włosów jest dopasowanie kosmetyków pod ich porowatość, czyli stopień odchylenia łusek włosa od jego kory. Kobiety są coraz bardziej świadome potrzeb swoich włosów i najczęściej już wiedzą, jaką mają porowatość, ale nierzadko mają problem ze znalezieniem kosmetyków dopasowanych do porowatości ich włosów w lokalnej drogerii, gdzie zaopatrują się w kosmetyki. Ta kwestia przyświecała nam, gdy tworzyliśmy 3 linie so!flow by Vis Plantis dopasowane do porowatości włosów, czyli linię do włosów nisko, średnio i wysokoporowatych.

Wiedzieliśmy, że produkty powinny zawierać doskonałe, sprawdzone składniki, mieć dokładne opisy oraz wskazówki jak krok po kroku, dbać o włosy, aby uzyskać „efekt wow”. W so!flow wierzymy, że pielęgnacja włosów to więcej niż ich rutynowe mycie i odżywianie, dlatego zadbaliśmy, aby włosing sprawiał radość i przyjemność – nasze kosmetyki mają cudowne, owocowe zapachy, są wzbogacone adaptogenami, a kolorowe opakowania cieszą oko. Wszystko to przełożyło się na doskonałe przyjęcie linii do porowatości, które bardzo szybko zyskały popularność i uznanie wśród włosowych influencerek i klientek

Jak wyróżnić markę na tak konkurencyjnej półce?

Przyznaję, że kategoria pielęgnacji włosów jest olbrzymia i ciągle rośnie, dlatego przed każdą marką  kosmetyczną stoi wyzwanie, jak się wyróżnić – na szczęście w so!flow lubimy wyzwania, dlatego cel, aby wybić się w tak konkurencyjnej kategorii był dla nas owocnym czasem intensywnych poszukiwań inspiracji, licznych badań rynkowych, słuchania potrzeb Kobiet i przewidywania trendów. Wszystko to doprowadziło nas do wniosków, że, aby wyróżnić markę kierowaną do pań, trzeba zrozumieć ich aktualne pragnienia, czyli wyprodukować kosmetyk „szyty na miarę” – czyli taki, który: ma piękny, trwały zapach, cieszy oko, bo ma pozytywny kolor opakowania, ma doskonały i naturalny skład idealnie skrojony na potrzeby włosów i co najważniejsze – daje efekt tafli pięknych, zdrowych włosów, dzięki którym czujemy się zadbane i pewnie siebie. Wszystko to zamknęliśmy w kosmetykach so!flow by Vis Plantis i bardzo szybko zyskaliśmy status lidera w kategorii pielęgnacji włosów.

Czy są wśród linii jakieś produkty hero, które mocno zyskały na popularności?

Każdy z produktów mogłabym nazwać „hero” dzięki dopasowaniu do potrzeb włosów o każdej porowatości. W linii niskoporowatej byłaby to odżywka, która nie obciąża włosów, a daje piękny efekt sypkich, jedwabistych włosów. Jeśli chodzi o linię do włosów średnioporowatych, to śmiało mogę przyznać, że ciężko tu wyłonić „product hero”, ponieważ cała seria momentalnie zyskała zachwyt rynku – wpłynął na to niesamowity zapach linii, czyli energetyzujące mango, doskonały skład każdego produktu, idealnie skrojony na potrzeby Polek, które najczęściej deklarują posiadanie włosów średnioporowatych oraz bardzo szeroka dystrybucja tej właśnie serii. Odżywka i maska do włosów wysokoporowatych to bestsellery w największej sieci drogeryjnej w Polsce, a niesamowite metamorfozy „przed i po” z zastosowaniem tej linii możemy spotkać na każdym kroku w social mediach – takie rezultaty mówią same za siebie.

Jak ocenia Pani świadomość konsumentek odnoście pielęgnacji porowatości – czy to wciąż pole do edukowania czy klientki wiedzą, po jakie produkty sięgnąć? Jak ten wybór ułatwia im marka so!flow by Vis Plantis?

Świadomość konsumentek o porowatości ich włosów zdecydowanie wzrasta, choć wiele z nich jeszcze potrzebuje wsparcia i wciąż jest tu pole do edukacji. W so!flow doskonale to rozumiemy, dlatego na naszej stronie soflow.pl każdy może wykonać test porowatości włosów – po udzieleniu odpowiedzi na 13 pytań dotyczących włosów, od razu otrzymujemy wynik, który mówi nam, jaką porowatość mamy oraz jakie kosmetyki powinnyśmy wybrać. Dla klientek, które stoją już przed półką w drogerii także mamy rozwiązanie – każdy produkt so!flow zawiera na etykiecie opis czym charakteryzuje się dana porowatość, dzięki czemu już w kilka sekund wiedzą one, jaki mają typ włosów. Cieszymy się, że świadomość porowatości rośnie, a jeszcze bardziej cieszy nas, gdy widzimy jak piękne stają się włosy po zastosowaniu linii so!flow dopasowanej do porowatości włosów. Takie efekty napędzają nas do działania, dlatego nie przestajemy wsłuchiwać się w potrzeby kobiet i stale pracujemy nad nowościami – mamy nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli pochwalić się kolejnymi perełkami.

Opinia Jury:
Te kosmetyki naprawdę robią różnicę! Pozwalają cieszyć się pięknymi, zadbanymi włosami, bez względu na ich typ czy pierwotne wyzwanie. Są superprzyjemne w użytkowaniu, a efekt był zawsze jeden - "WOW". Gładkość, zdrowy blask, świetna kondycja, łatwe układanie. Producent bardzo ułatwia dopasowanie właściwej linii pod indywidualne potrzeby, a niebanalna komunikacja na opakowaniach jest swoistą wisienką na torcie. Świetne składy, efektowny design i spełnione obietnice - to są naprawdę kosmetyki do pokochania!

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie.

Materiał powstał we współpracy z marką Vis Plantis.
# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi