Firma obecna jest na ponad 70 rynkach całego świata. Jest największą polską marką eksportową. Precyzyjnie trafia zatem w różne potrzeby konsumentów pod wieloma szerokościami geograficznymi.
Produkty Eveline Cosmetics znajdziemy niemal we wszystkich kategoriach kosmetycznych, w wielu z nich marka od lat utrzymuje się w ścisłej czołówce. Firma Eveline Cosmetics kojarzyła się konsumentkom głównie z pielęgnacją twarzy, ciała i paznokci. Jednak od kilku lat jest jednak topowym brandem makijażowym w Polsce, co potwierdzają dane Nielsena. Ale nie tylko - Eveline jest także najbardziej popularną marką kosmetyków do makijażu według zestawienia 2022 FMCG Brands We Shop Blix & Kantar.
Przede wszystkim z szerokiej dystrybucji, dobrej korelacji ceny do jakości i wykorzystania siły social mediów. Kosmetyki i akcesoria są opracowywane i produkowane z dużą dbałością o każdy szczegół – od ich wysokiej jakości, po praktyczne i wpadające w oko opakowania. Zdecydowanie ich atutem jest przystępna cena. Marka świetnie prowadzi swoje konta w popularnych serwisach społecznościowych, realizuje wiele kampanii reklamowych w internecie, współpracuje z kluczowymi influencerkami. Kosmetyki polecane są nie tylko przez gwiazdy social mediów, ale zwykłe konsumentki, które zadowolone z efektów, rekomendują wybrane produkty - z bardzo szerokiego portfolio marki - swoim znajomym.
Przez lata marka Eveline Cosmetics zapracowała na tytuł eksperta w kategorii kosmetyków antycellulitowych i ujędrniających. Produkty z serii Slim Extreme są chętnie wybierane przez konsumentki, które chcą poprawić jędrność skóry i zmniejszyć widoczność skórki pomarańczowej. Wzrost zainteresowania tą kategorią widoczny jest zwykle wiosną. Firma może się również pochwalić szeroką gamą produktów do pielęgnacji paznokci, które się doskonale sprzedają. Kosmetyki marki Eveline Cosmetics są także jednymi z najchętniej wybieranych przez Polki w kategorii pielęgnacji twarzy. Firma oferuje wiele linii produktowych, dopasowanych do potrzeb skóry w różnym wieku i rozmaitych typów cery. Twórcy uważnie śledzą trendy – składnikowe, technologiczne, społeczne - oferując produkty, które cieszą się wysokim zainteresowaniem klientek i mają bardzo dobrą rotację na drogeryjnych półkach.
Hitowymi produktami w pielęgnacji w ostatnim czasie są, m. in. Serum Shoty z popularnymi składnikami aktywnymi, kosmetyki do makijażu z linii Wonder Match (podkłady, pudry, korektory, kosmetyki wielofunkcyjne, np. róż i pomadka w płynie), innowacyjna baza-serum Unicorn Magic Drops, kosmetyki pielęgnacyjne z linii Beauty&Glow czy hipoalergiczna pielęgnacja ciała 6 Ceramides. Dużą popularnością cieszą też produkty dłużej dostępne na rynku, np. kosmetyki z linii Egyptian Miracle, linia BioHyaluron 3X Retinol System, linia Vitamin C 3X Action, linia Gold Peptides, płyny micelarne Facemed+, produkty samoopalające Brazilian Body, pielęgnacja Rich Cononut czy kosmetyki makijażowe z linii Variété i kolorowe palety cieni. Te znane już linie produktowe często uzupełniane są o kolejne nowości lub zmieniana jest ich szata graficzna, dopasowując ją do aktualnych trendów w designie opakowań. Siłą marki jest na pewno bardzo szerokie portfolio. Eveline obecna jest w niemal wszystkich kosmetycznych kategoriach, dopasowując ofertę do różnych potrzeb skóry i wieku konsumentek i konsumentów.