Nagroda będzie miała wymiar zarówno ogólnopolski, jak i międzynarodowy. Zrozumiała pod każdą szerokością geograficzną nazwa, klarowna identyfikacja wizualna, działania w social mediach oraz profesjonalny anglojęzyczny portal LoveCosmeticsAwards.com promują zwycięskie produkty na największych światowych rynkach kosmetycznych.
Naszą ideą jest budowanie marki Polish Beauty rozpoznawalnej na całym świecie.
Nagroda oraz towarzyszące jej działania wizerunkowo wspierają nie tylko obiektywnie najlepsze produkty, ale i cały dynamicznie rozwijający się rynek kosmetyczny w Polsce: producentów, dystrybutorów, start-upy i globalne koncerny obecne w naszym kraju.
LCA to konkurs zbudowany na trzech wartościach: jakości, wiarygodności i niezależności. Zgłoszone produkty ocenia profesjonalne Jury składające się z wybitnych ekspertów w swoich dziedzinach – rynku, marki, nauki, jakości, social mediów i komunikacji.
Zgodnie z hasłem Konkursu #brand #emotions #quality laureatem może zostać jedynie koncept kosmetyczny, który jest prawdziwą marką, budzi tylko pozytywne emocje i zapewnia konsumentom najwyższą jakość.
Współczesny rynek kosmetyczny zmienia się z każdym dniem i wymaga nowoczesnych metod komunikacji z konsumentem, podobnie jak kreatywnego promowania marki w kontaktach biznesowych.
Do lamusa odchodzą również odtwórcze nagrody, przyznawane w sztampowych kategoriach.
Dziś konsumenta trzeba zaintrygować, zaangażować i zachęcić do odkrywania wyjątkowości oferowanej przez daną markę. Liczy się tylko angażujący przekaz, który zachęca do dzielenia się z innymi.
Love Cosmetics Awards definiuje zwycięzców nie poprzez banalne kategorie produktowe, ale intrygujące skojarzenia stymulujące wyobraźnię konsumenta. Wszyscy przecież doskonale wiemy, że ostatecznie rynkiem rządzi klient – jego emocje, potrzeby i oczekiwania.
Branża kosmetyczna nie bez przyczyny nazywana jest najpiękniejszą wizytówką polskiej gospodarki. To rzeczywiście chlubny przykład sukcesu, na który wszyscy uczestnicy sektora solidnie pracują od dekad. Sektor rozwija się niezwykle dynamicznie, ale jest też przykładem jednego z bardziej konkurencyjnych rynków. Mimo wyzwań wciąż powstają nowe firmy, które mają pomysł na siebie i swoją ofertę. Coraz większa grupa firm równolegle rozwija zarówno sprzedaż w kraju, jak też eksport. Niektórzy gracze odnoszą na obu polach niesamowicie inspirujące sukcesy.
Wraz z przedstawicielami najlepszych uczelni, mediów i świata nowoczesnych technologii w ramach Love Cosmetics Awards oceniamy i nagradzamy nie tylko produkty, ale też firmy, które zasługują na najlepszy korporacyjny PR w Polsce oraz za granicą.
To nie są puste „koncepty” i niezdefiniowane „nagrody specjalne”, ale wiarygodnie uzasadnione wyróżnienia promujące inicjatywy, które wykraczają poza rynkowe schematy i naprawdę przekraczają granice.