Love Cosmetics Awards 2019 - kategorie konkursowe poza standardem

Love Cosmetics Awards 2019 - kategorie konkursowe poza standardem

Jeśli pierwsza marketingowa zasada brzmi: wyróżnij się lub zgiń, to druga mogłaby brzmieć: nie przynudzaj. Dziś rynek premiuje oryginalność i kreatywność. Tymczasem wiele konkursów na najlepsze produkty kosmetyczne przyznaje statuetki w bliźniaczo podobnych kategoriach. Powtarzalnych, schematycznych i mało angażujących z punktu widzenia współczesnego konsumenta.

KATEGORIE KONKURSOWE: KOSMETYK / SERIA / KONCEPT BEAUTY - pobierz formularz

Love Cosmetics Awards to kompletnie inny pomysł na nagrody dla wyróżniających się na rynku produktów. Nazwa kategorii nie tylko ma intrygować, ale z dużym prawdopodobieństwem - zapadać w pamięć. Będzie również automatycznie zrozumiała na rynkach międzynarodowych, co ułatwia komunikację skierowaną do konsumentów, ale też jest wartościową informacją dla zagranicznych kontrahentów czy centrali korporacji.

Stworzyliśmy więc kategorie anglojęzyczne, z uwagi na międzynarodowy apekt przyznawania nagród. Angielski to język zrozumiały dla większości ludzi na całym świecie. Nasze hasła, jak np. #Simplicity Rules #Vegan Friendly czy #Allergic Skin Solution są klarowne i pozytywnie nacechowane emocjonalnie. Często jest to kreatywna gra słów, więc umieszczone na opakowaniach zwycięskich produktów, będą komunikować nagrodę prosto, nowocześnie i angażująco, a jednocześnie świetnie rezonować w mediach społecznościowych. Tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci! Oczywiście dla zainteresowanych firm mamy polskie odpowiedniki każdej z kategorii.

Zgłaszając każdy produkt, serię lub koncept beauty, mogą Państwo zaproponować go maksymalnie w trzech wybranych kategoriach (zwiększając tym samym szansę na wygraną).

KATEGORIE KONKURSOWE: FIRMA / DZIAŁANIA / KONCEPT BIZNESOWY - pobierz formularz

Dobry PR korporacyjny jest ważny dziś w relacjach z partnerami biznesowymi, ale również konsumentami - o tym wiedzą chyba wszyscy rynkowi gracze. Reputacja firmy przekłada się na reputację marki. Publiczny wizerunek firmy ma rosnące znaczenie w biznesie.

Biznesowa nagroda ma wartość przede wszystkim wtedy, kiedy przyznawana jest za rzeczywiste osiągnięcia, ponadstandardowe wyniki, niezwykle kreatywne działania i kampanie, wyprzedzanie trendów, wyznaczanie standardów oraz bycie w pewnych aspektach punktem odniesienia dla konkurencji.

Po drugie, tylko eksperckie Jury gwarantuje wiarygodność i prestiżowość tego typu nagród. Po trzecie, nagroda musi być przekonująco i merytorycznie uzasadniona. Groteskowo wyglądają wszelkie wyróżnienia, gdzie nawet w konkursowych publikacjach trudno doczytać, z jakiego powodu zostały przyznane... Takim praktykom stanowczo się sprzeciwiamy i stawiamy na jakość.

Nasze uzasadnienia będą zatem jasne i obiektywne. Dobrze opisane i uargumentowane. Wiarygodna informacja na anglojęzycznym portalu będzie szansą przedstawienia dokonań firmy globalnej społeczności. PR koporacyjny musi przecież trzymać poziom.

W nagrodach biznesowych również mamy anglojęzyczne nazwy kategorii, np. #Best-In-Class Marketing #Exciting Business Idea czy #Rising Star (również z możliwością wersji polskojęzycznych).

PODSTAWOWE ZASADY ZGŁOSZEŃ

Każda z firm, która wyrazi wolę wzięcia udziału w Love Cosmetics Awards 2019, otrzyma pełną listę konkursowych kategorii oraz specjalny formularz zgłoszeniowy. Przedstawione kategorie są pewną propozycją dla Państwa działów marketingu, eksportu, PR i komunikacji, by zastanowić się, gdzie widzicie swoją ekspertyzę i przewagę konkurencyjną.

23 maja 2019 roku będzie branżowym świętem. Nasza uroczysta gala będzie nie tylko okazją do nagrodzenia najlepszych produktów i firm, ale też spotkania osób, którzy tę branżę tworzą, kochają i wspierają.

Zgłoszenia do Love Cosmetics Awards 2019 przyjmujemy od 15 października 2018 do 15 stycznia 2019.
Wszystkie szczegóły uzyskają Państwo pod adresem mailowym:
nagroda@wirtualnekosmetyki.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi