Love Cosmetics Awards 2019 - kategorie konkursowe poza standardem
Love Cosmetics Awards 2019 - kategorie konkursowe poza standardem

Jeśli pierwsza marketingowa zasada brzmi: wyróżnij się lub zgiń, to druga mogłaby brzmieć: nie przynudzaj. Dziś rynek premiuje oryginalność i kreatywność. Tymczasem wiele konkursów na najlepsze produkty kosmetyczne przyznaje statuetki w bliźniaczo podobnych kategoriach. Powtarzalnych, schematycznych i mało angażujących z punktu widzenia współczesnego konsumenta.

KATEGORIE KONKURSOWE: KOSMETYK / SERIA / KONCEPT BEAUTY - pobierz formularz

Love Cosmetics Awards to kompletnie inny pomysł na nagrody dla wyróżniających się na rynku produktów. Nazwa kategorii nie tylko ma intrygować, ale z dużym prawdopodobieństwem - zapadać w pamięć. Będzie również automatycznie zrozumiała na rynkach międzynarodowych, co ułatwia komunikację skierowaną do konsumentów, ale też jest wartościową informacją dla zagranicznych kontrahentów czy centrali korporacji.

Stworzyliśmy więc kategorie anglojęzyczne, z uwagi na międzynarodowy apekt przyznawania nagród. Angielski to język zrozumiały dla większości ludzi na całym świecie. Nasze hasła, jak np. #Simplicity Rules #Vegan Friendly czy #Allergic Skin Solution są klarowne i pozytywnie nacechowane emocjonalnie. Często jest to kreatywna gra słów, więc umieszczone na opakowaniach zwycięskich produktów, będą komunikować nagrodę prosto, nowocześnie i angażująco, a jednocześnie świetnie rezonować w mediach społecznościowych. Tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci! Oczywiście dla zainteresowanych firm mamy polskie odpowiedniki każdej z kategorii.

Zgłaszając każdy produkt, serię lub koncept beauty, mogą Państwo zaproponować go maksymalnie w trzech wybranych kategoriach (zwiększając tym samym szansę na wygraną).

KATEGORIE KONKURSOWE: FIRMA / DZIAŁANIA / KONCEPT BIZNESOWY - pobierz formularz

Dobry PR korporacyjny jest ważny dziś w relacjach z partnerami biznesowymi, ale również konsumentami - o tym wiedzą chyba wszyscy rynkowi gracze. Reputacja firmy przekłada się na reputację marki. Publiczny wizerunek firmy ma rosnące znaczenie w biznesie.

Biznesowa nagroda ma wartość przede wszystkim wtedy, kiedy przyznawana jest za rzeczywiste osiągnięcia, ponadstandardowe wyniki, niezwykle kreatywne działania i kampanie, wyprzedzanie trendów, wyznaczanie standardów oraz bycie w pewnych aspektach punktem odniesienia dla konkurencji.

Po drugie, tylko eksperckie Jury gwarantuje wiarygodność i prestiżowość tego typu nagród. Po trzecie, nagroda musi być przekonująco i merytorycznie uzasadniona. Groteskowo wyglądają wszelkie wyróżnienia, gdzie nawet w konkursowych publikacjach trudno doczytać, z jakiego powodu zostały przyznane... Takim praktykom stanowczo się sprzeciwiamy i stawiamy na jakość.

Nasze uzasadnienia będą zatem jasne i obiektywne. Dobrze opisane i uargumentowane. Wiarygodna informacja na anglojęzycznym portalu będzie szansą przedstawienia dokonań firmy globalnej społeczności. PR koporacyjny musi przecież trzymać poziom.

W nagrodach biznesowych również mamy anglojęzyczne nazwy kategorii, np. #Best-In-Class Marketing #Exciting Business Idea czy #Rising Star (również z możliwością wersji polskojęzycznych).

PODSTAWOWE ZASADY ZGŁOSZEŃ

Każda z firm, która wyrazi wolę wzięcia udziału w Love Cosmetics Awards 2019, otrzyma pełną listę konkursowych kategorii oraz specjalny formularz zgłoszeniowy. Przedstawione kategorie są pewną propozycją dla Państwa działów marketingu, eksportu, PR i komunikacji, by zastanowić się, gdzie widzicie swoją ekspertyzę i przewagę konkurencyjną.

23 maja 2019 roku będzie branżowym świętem. Nasza uroczysta gala będzie nie tylko okazją do nagrodzenia najlepszych produktów i firm, ale też spotkania osób, którzy tę branżę tworzą, kochają i wspierają.

Zgłoszenia do Love Cosmetics Awards 2019 przyjmujemy od 15 października 2018 do 15 stycznia 2019.
Wszystkie szczegóły uzyskają Państwo pod adresem mailowym:
nagroda@wirtualnekosmetyki.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

# LOVE COSMETICS AWARDS
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager