LCA 2021: Surprise Element - Pure Beauty Box

LCA 2021: Surprise Element - Pure Beauty Box

Te boxy to same sztosy! Od początku do końca. Od ich przepięknych opakowań z unikatowymi grafikami po cudowne kosmetyki, które Pure Beauty zaprasza do swojego świata piękna.

Nasi jurorzy byli pod wrażeniem tego zgłoszenia, co znalazło przełożenie w ich szczodrej punktacji podczas głosowania.

Pure Beauty to młoda firma, która szturmem zdobywa serca kosmetycznych fanek. To wyjątkowe boxy kosmetyczne, w których nie ma przypadkowości. Serie układane są co miesiąc tematycznie, co pozwala skomponować całe pudełko w spójną całość. Od pierwszej edycji widać, że twórcy Pure Beauty postawili na jakość, która na konkurencyjnym rynku sprawdza się najlepiej. W tych boxach znajdują się wyselekcjonowane marki i produkty, co w efekcie daje lawinowy przyrost subskrypcji i entuzjastyczne posty w social mediach dziewczyn zachwyconych otrzymanymi pudełkami. Użytkowniczki podkreślają, że są to wyjątkowe boxy, których otwarcie zawsze wywołuje eksplozję niedowierzania i radości.

Doświadczenie i czucie trendów

Zespół Pure Beauty połączyło zamiłowanie do kosmetyków i piękna oraz wspólne pasje, doświadczenia i wartości. To ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branżach: kosmetycznej, mediów, reklamy i PR. Od lat z zainteresowaniem śledzą urodowe trendy. Autorzy tego konceptu dobrze wyczuli, że kosmetyczne pudełka idealnie wpisują się w swój czas, a pandemia była wręcz motorem pozytywnych zmian w segmencie. Twórcy Pure Beauty nie idą na skróty. Chcą by ich marka była synonimem najwyższej jakości, niezawodności i zawsze kojarzyła się z radością odkrywania super ciekawych produktów.

Kosmetyczne jajko-niespodzianka

Dlaczego dzieciaki kochają kinder-czekoladki? Bo w środku zawsze czeka na nie niespodzianka. Dla stałych abonentek boxów każdy miesiąc jest więc taką kosmetyczną niespodzianką. Dziewczyny naprawdę cieszy już sam moment, kiedy w ich ręce trafia pudełko - to poczucie ekscytacji, zastanawianie się, co też kryje się w środku? Zupełnie jak otwieranie prezentu! Uwielbiają element zaskoczenia, pozytywne emocje wynikające z odkrywania kosmetycznych perełek. Poczucie, że na ich półki znów trafia coś niezwykle wartościowego. Dla stałych klientek firm oferuje wyjątkowo korzystne ceny, co jest dodatkowym atutem „stałych związków”. Oczywiście można również zamówić pudełko jednorazowo, na przykład wiedząc już z internetu, co kryje się w konkretnej edycji -  takich zamówień firma ma często tak dużo, że szybko pojawia się informacja o wyprzedaniu całej edycji. Duża w tym zasługa social mediów, w których informacje o kolejnych niezwykłych, „sztosowych” pudełkach, rozchodzą się błyskawicznie.

Internet kocha to!

Pure Beauty Boxy szturmem przebiły się na rynku, właśnie dzięki sieci. O sukcesie zdecydowały pozytywne opinie konsumentek, które doceniają jakość boxów. Odkrywają dzięki nim zupełnie nowe marki lub sięgają po produkty tych, które już lubią i cenią, ale zawsze z przyjemnością testują wszelkie kosmetyczne nowinki.

Boxy kosmetyczne są nie tylko idealną okazją dla konsumentek, by przekonać się do interesujących propozycji z rynku, ale i dla samych firm kosmetycznych. Reklama w mediach bywa postrzegana przez młode pokolenie jako pieśń przeszłości. Poznawanie produktów tylko na podstawie obrazka jest nudne i mało wciągające. Tu – przeciwnie. Konsumentki poznają marki naprawdę. Jeśli produkt je przekona, mogą do niego wracać częściej. Mogą również polecać go swoim koleżankom. Reklama szeptana w dobie internetu nabrała mocy i rozpędu. Z perspektywy firm kosmetycznych jest to więc cenne narzędzie promocyjne. Do tego autorzy Pure Beauty dobrze poznają swoje konsumentki, ich oczekiwania, potrzeby i zainteresowania – dzięki temu można również tworzyć personalizowane boxy dla konkretnej grupy odbiorców. To świetny patent na przykład w okresie wprowadzania nowości na rynek. I możliwość otrzymania rzetelnego feedbacku ze strony konsumentek.

Pure Beauty Społeczność

Twórcy Pure Beauty dobrze wiedzieli, że samo pudełko to za mało. Wyróżnia ich staranne podejście do całego konceptu. Oprócz kosmetyków czy innych produktów okazjonalnie dołączanych do boxów, konsumentki otrzymują materiały na temat wszystkich zamieszczonych w danej edycji produktów, łącznie z danymi o składach. Całość jest bardzo spójna, estetyczna, rzetelnie opisana. Ważna jest komunikacja, dlatego social media Pure Beauty żyją, a nie tylko sprzedają produkty. To buduje więź z konsumentkami i tworzy prawdziwą platformę wymiany informacji. Do tego firma opracowuje również szczegółowe raporty dla producentów, z którymi współpracuje, przekazując dane o zasięgach i inne informacje istotne z perspektywy klienta. Takie profesjonalne podejście to kwestia wiarygodności.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez PURE BEAUTY (@purebeauty_pl)


Zdaniem branżowych analityków subskrypcje kosmetyczne wciąż mają przed sobą dobry czas. W pandemii było to super rozwiązanie w sytuacji, gdy konsumenci sami ograniczali wizyty w sklepach, a dzięki zamówieniom online mogli otrzymać gotowe pudełka bez wychodzenia z domu. W normalnych czasach, do których – oby – wracamy, będzie to wciąż bardzo wciągający projekt, pozwalający na bliskie relacje z rynkiem kosmetycznym, możliwości wyjątkowych testów i ekscytacji z kosmetycznych niespodzianek. Kosmetyczne fanki naprawdę to kochają!

Trzymamy kciuki za rozwój Pure Beauty. Dotychczasowe pudełka wysoko zawiesiły poprzeczkę. Rynek kosmetyczny na szczęście jest niezwykle bogaty i konkurencyjny, więc możliwości tworzenia fantastycznych boxów raczej tu nigdy nie zabraknie. Wystarczy tylko (i aż) trzymać rękę na pulsie trendów, jak do tej pory! I zaskakiwać kolejnymi pomysłami. Tym razem wyszło to znakomicie. Nagroda Love Cosmetics Awards w kategorii #Suprise Element jak najbardziej zasłużona!

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

# LOVE COSMETICS AWARDS
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi