LCA 2020: Social Media Star - Eveline Cosmetics

LCA 2020: Social Media Star - Eveline Cosmetics

Internet od wielu lat jest stałym elementem naszego życia i komunikacji. Ułatwia wyszukiwanie informacji, nawiązywanie kontaktów, dialog. W tym cyfrowym świecie najwięcej czasu spędzają osoby młode.

Warto jednak mieć na uwadze, że na szczęście zmniejsza się luka pokoleniowa i starsze osoby również są coraz bardziej #online. Nastąpiła swoista rewelacja smartfonowa. Dzięki telefonowi mamy dostęp do internetu zawsze, gdy chcemy i tego potrzebujemy.

Dużo czasu i uwagi konsumenci spędzają w mediach społecznościowych. Są tam w kontakcie ze swoimi znajomymi, ale również z ulubionymi markami.

To stawia wobec producentów wyzwanie, by optymalnie odpowiadać na potrzeby użytkowników.

Dostarczać im pożądanych treści, nie przynudzać, zachęcać do odkrywania nowości, ale bez nachalnych sugestii sprzedażowych. Tylko wtedy profil marki będzie miejscem przyjaznym, lubianym, chętnie odwiedzanym.

Media społecznościowe są wspaniałym narzędziem z perspektywy producenta. Dostarczają wielu pożądanych biznesowo informacji zwrotnych. Są świetne do prowadzenia kampanii real time marketingowych. Umożliwiają wspólne działania z influencerami, co zwiększa zasięgi kampanii i dotarcie do potencjalnie nowych klientów.

Siłę i wyjątkowość social mediów celnie punktuje doświadczony amerykański ekspert od marketingu Doug Kessler: „Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia.” To jest właśnie clue. Dialog. Marki, które potrafią mówić, ale też słuchać, na tym zyskują. W ostatnim roku sporo bardzo dobrych kampanii, zwiększających zainteresowanie marką i zaufanie do niej, prowadziła firma Eveline Cosmetics. Za te działania otrzymuje nagrodę: #Social Media Star.

Jolanta Górska, Communication Manager Eveline Cosmetics:

Social Media dla branży beauty są podstawą komunikacji z konsumentką. Za pomocą pięknych zdjęć, aranżacji i przemyślanego copywritingu, nie tylko możemy przekazać klientkom informacje o produktach, ale również otrzymać od nich feedback. To niezwykle ważne w tych czasach – aby słuchać konsumenta i wprowadzać w życie to czego w danym momencie potrzebuje.

Social Media zastąpiły utrudniony kontakt z marką na taki, w którym w każdej chwili klientka może uzyskać pomoc czy porady w doborze odpowiednich dla niej produktów – bez wychodzenia z domu do drogerii.

Eveline Cosmetics od 3 lat systematycznie organizuje angażujące konkursy, w których są do wygrania duże nagrody tj. bon na wycieczkę do ciepłych krajów, modny rower czy spacer z Agnieszką Grzelak (znaną YouTuberką). W listopadzie 2019 wzięliśmy udział w Festiwalu Kobiet Internetu, podczas którego wyłoniliśmy trzy ambasadorki – różne użytkowniczki Instagrama, które w naturalny sposób testują i komentują nowe produkty. To mama, coach oraz początkująca beauty twórczyni – różnorodność ich kanałów oraz sposób wypowiedzi, poszerza grono odbiorców naszych kosmetyków. Pokazuje również, że w Eveline Cosmetics każdy znajdzie coś dla siebie.

Działania w Social Media, które wzbudzają aktywność użytkowniczek to zdecydowanie starannie dobrane do naszego kanału influencerki. Współpracujemy z tymi największymi, ale nie tylko. Chętnie promujemy i wspieramy aspirujących beauty twórców, którzy tworzą wartościowy i interesujący content.

Jakość contentu zamieszczanego na naszych kanałach jest głównym priorytetem. Na pewno dużym sukcesem social media Eveline Cosmetics są zdjęcia produktowe, te z sesji zdjęciowych oraz filmy-spoty dla większości nowych wdrożeń. Na naszym kanale każdy znajdzie coś dla siebie, co często czytamy w ogromie komentarzy, które zostawiają nasi fani.

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

# LOVE COSMETICS AWARDS
loki joanna