LCA 2020: Social Media Star - Eveline Cosmetics

LCA 2020: Social Media Star - Eveline Cosmetics

Internet od wielu lat jest stałym elementem naszego życia i komunikacji. Ułatwia wyszukiwanie informacji, nawiązywanie kontaktów, dialog. W tym cyfrowym świecie najwięcej czasu spędzają osoby młode.

Warto jednak mieć na uwadze, że na szczęście zmniejsza się luka pokoleniowa i starsze osoby również są coraz bardziej #online. Nastąpiła swoista rewelacja smartfonowa. Dzięki telefonowi mamy dostęp do internetu zawsze, gdy chcemy i tego potrzebujemy.

Dużo czasu i uwagi konsumenci spędzają w mediach społecznościowych. Są tam w kontakcie ze swoimi znajomymi, ale również z ulubionymi markami.

To stawia wobec producentów wyzwanie, by optymalnie odpowiadać na potrzeby użytkowników.

Dostarczać im pożądanych treści, nie przynudzać, zachęcać do odkrywania nowości, ale bez nachalnych sugestii sprzedażowych. Tylko wtedy profil marki będzie miejscem przyjaznym, lubianym, chętnie odwiedzanym.

Media społecznościowe są wspaniałym narzędziem z perspektywy producenta. Dostarczają wielu pożądanych biznesowo informacji zwrotnych. Są świetne do prowadzenia kampanii real time marketingowych. Umożliwiają wspólne działania z influencerami, co zwiększa zasięgi kampanii i dotarcie do potencjalnie nowych klientów.

Siłę i wyjątkowość social mediów celnie punktuje doświadczony amerykański ekspert od marketingu Doug Kessler: „Tradycyjny marketing mówi do ludzi. Content marketing z nimi rozmawia.” To jest właśnie clue. Dialog. Marki, które potrafią mówić, ale też słuchać, na tym zyskują. W ostatnim roku sporo bardzo dobrych kampanii, zwiększających zainteresowanie marką i zaufanie do niej, prowadziła firma Eveline Cosmetics. Za te działania otrzymuje nagrodę: #Social Media Star.

Jolanta Górska, Communication Manager Eveline Cosmetics:

Social Media dla branży beauty są podstawą komunikacji z konsumentką. Za pomocą pięknych zdjęć, aranżacji i przemyślanego copywritingu, nie tylko możemy przekazać klientkom informacje o produktach, ale również otrzymać od nich feedback. To niezwykle ważne w tych czasach – aby słuchać konsumenta i wprowadzać w życie to czego w danym momencie potrzebuje.

Social Media zastąpiły utrudniony kontakt z marką na taki, w którym w każdej chwili klientka może uzyskać pomoc czy porady w doborze odpowiednich dla niej produktów – bez wychodzenia z domu do drogerii.

Eveline Cosmetics od 3 lat systematycznie organizuje angażujące konkursy, w których są do wygrania duże nagrody tj. bon na wycieczkę do ciepłych krajów, modny rower czy spacer z Agnieszką Grzelak (znaną YouTuberką). W listopadzie 2019 wzięliśmy udział w Festiwalu Kobiet Internetu, podczas którego wyłoniliśmy trzy ambasadorki – różne użytkowniczki Instagrama, które w naturalny sposób testują i komentują nowe produkty. To mama, coach oraz początkująca beauty twórczyni – różnorodność ich kanałów oraz sposób wypowiedzi, poszerza grono odbiorców naszych kosmetyków. Pokazuje również, że w Eveline Cosmetics każdy znajdzie coś dla siebie.

Działania w Social Media, które wzbudzają aktywność użytkowniczek to zdecydowanie starannie dobrane do naszego kanału influencerki. Współpracujemy z tymi największymi, ale nie tylko. Chętnie promujemy i wspieramy aspirujących beauty twórców, którzy tworzą wartościowy i interesujący content.

Jakość contentu zamieszczanego na naszych kanałach jest głównym priorytetem. Na pewno dużym sukcesem social media Eveline Cosmetics są zdjęcia produktowe, te z sesji zdjęciowych oraz filmy-spoty dla większości nowych wdrożeń. Na naszym kanale każdy znajdzie coś dla siebie, co często czytamy w ogromie komentarzy, które zostawiają nasi fani.

Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie

# LOVE COSMETICS AWARDS
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi