Marka absolutnie zdobyła nasze serca. Jedna z jurorek, która ma skórę bardzo wrażliwą i od lat była wierna swojemu sprawdzonemu dermokosmetykowi, powiedziała, że ten nareszcie ma PRAWDZIWĄ konkurencję. Jej zdaniem prebiotyczny krem do skóry pięknej choć wrażliwej to kosmetyk, który zdecydowanie jest LOVE, a cała seria bardzo pozytywnie wyróżniała się wśród wielu innych konkursowych zgłoszeń.
Każdy z jurorów w bogatej serii kosmetyków Gift of Nature znajdował swoich ulubieńców i swoje LOVE produkty. Prebiotyki to absolutny hit kosmetyczny, a połączenie ich z aktywnymi składnikami odpowiadającymi różnym typom cery sprawia, że mamy kosmetyki, które niczym najlepsi przyjaciele skóry, dbają o jej naturalny mikrobiom i zdrowie. Łagodność i skuteczność - czy właśnie nie tego połączenia, pozornie łączącego ogień z wodą, oczekują konsumenci? Można? Można!
Jednak nie tylko super wrażenia ze stosowania kosmetyków zdecydowały o wygranej w konkursie LCA. Zwracaliśmy uwagę również na inne aspekty, które ostatecznie zdecydowały o przyznaniu firmie głównej nagrody w kategorii #Attractive Product Concept.
Zacznijmy od warstwy zewnętrznej. Kosmetyki wyróżnia charakterystyczny, piękny design opakowań. Nareszcie coś o indywidualnym charakterze, niebędącym kalką tego, co już kiedyś na rynku widzieliśmy; -) Doceniamy autentyczność i oryginalność.
Kosmetyki idealnie wpisują się w kosmetyczne trendy. Marka jest córką większego brandu, Vis Plantis. To właśnie Vis Plantis wykorzystuje w głównej mierze moc sprawdzonych w kosmetologii wyciągów z ziół i roślin.
Kosmetyki Gift of Nature mają bardzo dobre składy, które charakteryzują się wysoką zawartością składników pochodzenia naturalnego. Ponadto są to kosmetyki wegańskie, a na takie mamy prawdziwy rynkowy boom.
Kosmetyki zapewniają kompleksową pielęgnację twarzy, ciała i włosów. Wspaniale pachną, co sprawia, że codzienne zabiegi stają się przyjemnością daleką od rutuny. Do tego są przystępne cenowo, co również uważamy za ich wielki plus – demokratyzacja piękna jest nam szczególnie bliska.
Produkty podzielone są według prostego klucza – do oznaczonego danym kolorem typu skóry, czy też włosów, dobrany jest składnik wiodący oraz składniki aktywne. Dzięki temu każda kobieta z łatwością dopasuje codzienną pielęgnację do swoich potrzeb.
Wiodące składniki oraz oznaczenia kolorystyczne:
Twórczynie marki, czym chwali się Elfa Pharm, chciały stworzyć kosmetyki, które będą miały wysoką jakość, ale ich cena będzie przystępna:
- Kobiety zasługują na bardzo dobre kosmetyki i wcale nie muszą za nie przepłacać. Na naszym rynku brakowało produktów, które przy zachowaniu niskiej ceny, wciąż miałyby bardzo dobry skład i potwierdzone badaniami działanie. Nieprzypadkowo w ofercie mamy produkty prebiotyczne, które skutecznie wzmacniają mikrobiom skóry. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z Gift of Nature i mamy nadzieję, że konsumentki pokochają naszą najmłodszą markę równie mocno, jak my - mówi Dorota Topolska, prezes Elfa Pharm Polska i miłośniczka naturalnej pielęgnacji.
Zgadzamy się w pełni. Naszym zdaniem marka jest zdecydowanie LOVE i wierzymy, że wzbudzi same pozytywne emocje wśród konsumentek.
Ta publikacja jest częścią akcji Love Cosmetics Awards na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie