Yves Rocher prezentuje nowy kosmetyk 3w1 - idealny po zimie

Yves Rocher prezentuje nowy kosmetyk 3w1 - idealny po zimie

W laboratoriach francuskiej marki Yves Rocher stworzono linię Anti-Age Global, bazującą na wyciągach z pąków roślinnych. Tegoroczną nowością jest krem na dzień i na noc, który można stosować także jako wieczorną maskę.

Linia Anti-Age Global powstała w wyniku zaawansowanych badań laboratoryjnych połączonych z gemmoterapią, czyli nauką o pączkach roślin. To właśnie w nich znajduje się najwięcej substancji odżywczych, witamin oraz minerałów, niezbędnych do wzrostu i rozwoju rośliny. Dzięki pracy i wiedzy naukowców udało się stworzyć unikalną formułę przeciwstarzeniową, którą wykorzystano także w nowym Przeciwzmarszczkowym kremie regenerującym 3 w 1: na dzień/na noc/maska na noc - 249 zł/75 ml.

Więcej blasku, mniej zmarszczek

Przy tworzeniu linii Anti-Age Global eksperci pod lupę wzięli pączki Syringi, czyli odmianę bzu, pochodzącą z rejonów Półwyspu Bałkańskiego. Udało im się pozyskać drogocenny nektar botaniczny o silnych właściwościach regenerujących skórę. W sercu pąka znajdują się cenne komórki macierzyste, które mają zdolność do ciągłego odnawiania. W każdym słoiczku przeciwzmarszczkowego kremu regenerującego na dzień i na noc i maski na noc Anti-Age Global zamknięto aż 10 milionów takich komórek. Po wniknięciu w skórę stymulują ją do odbudowy, co spowalnia aż osiem oznak jej starzenia. Badania wykazały, że już po miesiącu jest ona m.in. gładsza, lepiej odżywiona, rozświetlona i poprawia się też owal twarzy. Warto go również stosować na szyję i dekolt. Krem mimo bogatego składu ma lekką konsystencję, więc szybko się wchłania. Można go więc codziennie nakładać pod makijaż. Wieczorem aplikację warto z kolei połączyć z przyjemnym masażem, który sprawia, że składniki aktywne wchłaniają się głębiej. Jeśli skóra wymaga głębokiego odżywienia, najlepiej nałożyć grubszą warstwę, jako maskę i pozostawić na całą noc. Dzięki temu już po pierwszym użyciu o poranku skóra jest przyjemna w dotyku, a także wygląda na bardziej wypoczętą i promienną.

# Nowości kosmetyczne
 reklama