Lush wspiera Otwarte Klatki

Lush wspiera Otwarte Klatki

Marka włącza się do kampanii JEDNYM GŁOSEM, w której znane osoby udzieliły głosu 42 milionom zwierząt hodowlanych, by wspólnie ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki zaapelować o zakończenie epoki klatkowej w Polsce.

Celem kampanii jest pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa.

LUSH to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem. Filozofia marki pociąga za sobą realne działania prowadzone na całym świecie, dzięki którym możliwe jest wprowadzenie zmiany na lepsze w zakresie ochrony zwierząt, ochrony środowiska oraz praw człowieka (w tym sprawiedliwości społecznej, pokoju i równości).

Między 15 a 28 maja br. sprzedaż produktów Charity Pot zasili dotację dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Będzie to pierwsza lokalna współpraca LUSH z organizacją społeczną w Polsce. W witrynie sklepu w tym okresie pojawi się przykuwająca uwagę instalacja artystyczna, która w wymowny sposób zilustruje warunki życia zwierząt w chowie klatkowym.

# Społeczny biznes
 reklama