Marka Chopin po raz szósty partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju

Marka Chopin po raz szósty partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju

Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie marka kontynuuje swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Brand inspirowany życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspiera inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę.

Część dochodu ze sprzedaży perfum Chopin, dostępnych w Drogeriach HEBE, przekazywana jest na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju to więcej niż tylko koncerty. To spotkanie z historią muzyki, z legendami fortepianu i z młodymi talentami. W kameralnej atmosferze dusznickiego dworku, gdzie grały największe gwiazdy światowej pianistyki, można poczuć magię muzyki Chopina. To już 79. edycja tego niezwykłego festiwalu, który przyciąga miłośników klasyki z całego świata, którzy co roku wracają do Dusznik-Zdroju, by posłuchać niezapomnianych recitali i wziąć udział w dyskusjach o muzyce.

Spółka wspiera liczne inicjatywy artystyczne, edukacyjne oraz społeczne, wierząc, że sztuka ma moc łączenia ludzi i inspirowania do działania. Dąży do tego, aby marka Chopin była nie tylko symbolem najwyższej jakości, ale także zaangażowania na rzecz dobra wspólnego - jest dumna z faktu, że jest częścią tak wyjątkowych wydarzeń jak Międzynarodowe Konkursy Chopinowskie, festiwale: Chopin i Jego Europa, czy Szalone Dni Muzyki.

79. edycja Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego to wyjątkowa okazja, aby doświadczyć magii muzyki Chopina w niezwykłej atmosferze. Festiwal trwa od 2 do 10 sierpnia.

# Społeczny biznes
 reklama