Na początku ubiegłego roku marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corporation™, tym samym dołączając do grona brandów, które wykorzystują siłę swojego biznesu, by tworzyć bardziej inkluzywny, zrównoważony i sprawiedliwy rynek, jednocześnie spełniając najwyższe standardy w kwestiach społecznych i środowiskowych. Przyznanie certyfikatu było dla Rituals początkiem nowego etapu transformacji marki w kierunku modelu biznesowego nastawionego na konkretny cel – osiągnięcie zeroemisyjności do 2050 roku. W Raporcie Zrównoważonego Rozwoju 2022 Rituals Cosmetics prezentuje, co udało się osiągnąć do tej pory.
W podsumowaniu Raportu Zrównoważonego Rozwoju 2022 Rituals przedstawia pięć głównych obszarów rozwoju: B Corp™, zeromisyjność, opakowania, składniki produktów oraz działania na rzecz społeczności. Skrót raportu dostępny jest pod linkiem.
Jednym z głównych celów powziętych przez Rituals Cosmetics jest zmniejszenie emisji w przeliczeniu na wartość dodaną o 50% do 2030 roku. Aby to osiągnąć marka podjęła działania w czterech obszarach:
SKŁADNIKI
OPAKOWANIA
DZIAŁANIA OPERACYJNE
KOMPENSACJA KLIMATYCZNA
Oprócz tego w ubiegłym roku Rituals rozpoczął kampanię „Przyczyń się do zmiany”. W ramach niej marka zobowiązała się do zasadzenia, ochrony lub otoczenia opieką drzewa za każdy sprzedany wkład uzupełniający. To projekt, który pomaga odtwarzać jedne z najbardziej zróżnicowanych biologicznie obszarów na świecie.