Ekologiczne pomysły DIY z marką Senkara

Ekologiczne pomysły DIY z marką Senkara

Z okazji zbliżającego się Dnia Ziemi, Polska marka kosmetyków Senkara pragnie zwrócić uwagę na ochronę środowiska i zielony styl życia. W dzisiejszych czasach, kiedy troska o środowisko staje się coraz ważniejsza, konsumenci muszą mieć pewność, że kupują produkty, które są rzeczywiście ekologiczne.

Dlatego ważne jest, aby klienci mieli łatwy dostęp do rzetelnych informacji o produktach, a marki kosmetyczne były bardziej przejrzyste i precyzyjne w swoich opisach. Marka Senkara stara się być jak najbardziej transparentna dla swoich konsumentów. Dzięki czemu każdy klient przed zakupem produktu może w łatwy sposób zapoznać się z kluczowymi składnikami, działaniem, informacją o badaniach oraz dowiedzieć się na temat zastosowania kosmetyku. Warto podkreślić, że większość składników jest pochodzenia naturalnego.

Marka Senkara dobierając swoje działania marketingowe w szczególny sposób uwrażliwia i ostrzega swoich konsumentów przed zjawiskiem greenwashingu, czyli praktyką marketingową, która polega na wprowadzaniu konsumentów w błąd na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju produktów. Greenwashing jest szkodliwą dla środowiska i dla konsumentów praktyką. Wszystko to prowadzi do sytuacji, w której klienci są mylnie przekonani, że kupują produkty przyjazne dla środowiska, podczas gdy w rzeczywistości nie są one w pełni ekologiczne. Dla marki ważne jest, by nie podawać fałszywych lub mylących deklaracji, liczy się prawda, która zawszę się obroni.

W ramach działań proekologicznych, marka Senkara zainicjowała także projekt "Zielone DIY", który ma na celu inspirowanie klientów do przekształcania pustych opakowań po kosmetykach w piękne, praktyczne i ekologiczne przedmioty. Możliwości są nieograniczone - np. szklane słoiki można przekształcić w wazoniki, świeczniki, pojemniki na przyprawy lub kosmetyki, a także w unikalne ozdoby do domu. "Jako firma zawsze stawialiśmy na dbałość o środowisko i promowanie naturalnych rozwiązań. W Dniu Ziemi chcemy pokazać nasze zaangażowanie i zachęcić naszych klientów do recyklingu, który może stać się także kreatywną i miłą formą spędzania wolnego czasu" - właścicielka marki Dr Elżbieta Senkara.

Szklane opakowania są doskonałym przykładem ponieważ szkło może być recyklingowane w nieskończoność. W ramach akcji marka przygotowała szereg filmów DIY na swoich kanałach społecznościowych, które pokazują jak w prostu sposób z zużytego opakowania i można stworzyć coś zupełnie nowego i przydatnego. W ten sposób marka Senkara chce zachęcić klientów do dbałości o środowisko i promowania zrównoważonego stylu życia, jednocześnie oferując najwyższej jakości produkty kosmetyczne.

Działania Senkary w ramach Dnia Ziemi, to doskonały przykład na to, że w dzisiejszych czasach proekologiczne nieszablonowe podejście do biznesu oparte na inicjatywie jest coraz bardziej popularne i przynoszące korzyści dla środowiska oraz klientów. Połączenie przyjemnie spędzonego czasu na wykonywaniu kreatywnych rozwiązań połączone z recyklingiem to klucz do sukcesu. Ważne jest też  uświadamianie klientów w aspekcie greenwashingu oraz pokazywanie prawdy, która zawsze po jakimś czasie wyjdzie na jaw.

fot. materiały producenta, unsplash.com
# Społeczny biznes
 reklama