Bielenda Blue Matcha - kosmetyki lekkie jak chmurka
Bielenda Blue Matcha - kosmetyki lekkie jak chmurka

Bielenda Blue Matcha to linia produktów do pielęgnacji twarzy, która bazuje na instagramowym superfood – blue matcha.

Nieoczywiste formuły: krem-pianka, krem-żel, krem-tonik 2w1 w mgiełce, serum w sztyfcie, krople korygujące, esencja tonizująca w mgiełce,  #hottrend w oczyszczaniu twarzy – pianka do mycia twarzy – i woda micelarna zawierają od 92% do 97% składników pochodzenia naturalnego.

Linia Bielenda Blue Matcha to osiem wyjątkowych produktów przeznaczona do codziennej pielęgnacji i oczyszczania każdego rodzaju cery, a w szczególności tej ze skłonnością do przesuszania się. Cechuje ją wysoka zawartość składników aktywnych, takich jak: woda z limonki, woda morska, fermenty z zielonej herbaty, olej z malin, kwas hialuronowy, kwas poliglutaminowy, witamina C, kwasy AHA i PHA, betaina salicylowa, niacynamid, ekstrakt z ogórka, ekstrakt z trawy cytrynowej, skwalan, probiotyki, prebiotyki, cica i woda kokosowa. Wszystkie produkty posiadają delikatny niebieski kolor, wegańskie receptury i są #crueltyfree (co potwierdza organizacja PETA).

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne
Razem z premierą linii rusza kampania promocyjna kosmetyków

„Bielenda Blue Matcha to nasza najważniejsza wiosenna nowość stworzona dla młodych konsumentek. Wybraliśmy modny składnik – niebieską matchę, która stała się podstawą formuł pielęgnacyjnych, zainspirowała tonację kolorystyczną opakowań oraz nadała serii nazwę. Jest nieoczywista, TikTokowa  i na pewno wzbudzi zainteresowanie. Równie zaskakujące są same kosmetyki – postawiliśmy na ciekawe połączenia, takie jak m.in. krem i tonik w jednym produkcie, serum w postaci sztyftu czy esencję tonizującą w mgiełce. Zależało nam na tym, aby wyróżnikami tej linii były lekkie, intrygujące formuły oraz oryginalna, ale przy tym łatwa aplikacja kosmetyków – czyli wszystko to, co zapewnia skuteczną i przyjemną pielęgnację, a jednocześnie pozwala atrakcyjnie pokazywać ją w mediach społecznościowych. Wiemy, że jest to ważne dla młodych osób – a takimi pomysłami produktowymi wspieramy ich w tych aktywnościach. Również kampania promująca tę linię mocno akcentuje komunikację z tą grupą konsumentów – postawiliśmy na influencer marketing, kampanie na Instagramie i TikToku, działania digitalowe i popularne magazyny. Niebieski będzie zdecydowanie naszym kolorem tej wiosny”.

Bielenda Blue Matcha - to znalazło się w nowej linii...

Bielenda Blue Matcha Krem-żel nawilżająco-kojący
Cena ok. 26 zł (50 ml)
Krem-żel nawilżająco-kojący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Lekka, wegańska formuła o konsystencji w stylu jelly zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Główny składnik produktu, instagramowy superfood – blue matcha – jest naturalnym antyoksydantem, łagodzi podrażnienia, regeneruje naskórek, dzięki niemu krem-żel ma delikatny niebieski kolor. Dodatkowo zawiera kwas poliglutaminowy, który zatrzymuje wodę i intensywnie nawilża, kojący kwas hialuronowy, odświeżającą wodę cytrusową, regenerujący i łagodzący podrażnienia ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz ferment drożdżowy (odpowiedzialny za wygładzenie i odżywienie skóry). Krem-żel zabezpiecza skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, eliminuje uczucie nieprzyjemnego napięcia i suchości, nie obciąża skóry. Można go stosować rano (także jako bazę pod podkład) oraz wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krem-pianka nawilżająco-balansująca
Cena ok. 26 zł (50 ml)
Krem-pianka nawilżająco-balansujący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Bogata, wegańska formuła o konsystencji w stylu cloud zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Receptura produktu bazuje na instagramowym superfood – blue matcha. To naturalny antyoksydant, który łagodzi podrażnienia, nawilża, regeneruje i nadaje błękitny kolor produktu. Dodatkowo krem-pianka bogaty jest w skwalan, który zmiękcza skórę i wspiera jej ochronę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych oraz prebiotyki. Produkt ma w swoim składnie również odświeżającą wodę cytrusową, kojący ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz regenerujący i wygładzający ferment drożdżowy (naturalne źródło peptydów i witamin). Krem-pianka nie obciąża skóry, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, wspiera jej ochronę przed utratą wody, przywraca balans i wpływa korzystnie na mikrobiom. Można go stosować rano (także jako bazę pod podkład) oraz wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krople korygujące zwężające pory
Cena ok. 28 zł (30 ml)
Krople korygujące zwężające pory przeznaczone są do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery, a szczególnie tej z miejscowymi niedoskonałościami. Lekka, żelowa formuła zawiera 92% składników pochodzenia naturalnego, w tym antyoksydant blue matcha, który regeneruje i łagodzi podrażnienia. Produkt bogaty jest również w kwasy AHA, o działaniu złuszczającym i normalizującym naskórek oraz łagodniejszą wersję kwasu salicylowego betainę salicylową, która wspiera walkę z zaskórnikami, oczyszcza ale nie podrażnia skóry. Dodatkowo zawarty w kroplach niacynamid odpowiedzialny jest za regulację wydzielania sebum, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i redukuje powstawanie wyprysków. Ekstrakt z liści zielonej herbaty koi i łagodzi podrażnienia, a ferment drożdżowy wygładza, odżywia i wspiera jej zdolność do regeneracji. Krople redukują widoczność porów i niedoskonałości, nie obciążają skóry, można je stosować rano i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krem-tonik 2w1 nawilżająco-tonizujący
Cena ok. 26 zł (75 ml)
Krem-tonik 2w1 nawilżająco-tonizujący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Lekka formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Antyoksydacyjna blue matcha, zaliczana do składników superfood, wspiera regenerację skóry, uelastycznią ją i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo olej z pestek malin działa nawilżająco i wygładzająco, a trawa cytrynowa odświeża i tonizuje naskórek. Krem-tonik ma formułkę lekkiej mgiełki, daje uczucie natychmiastowego odświeżenia, można go stosować rano (również pod makijaż) i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Serum nawilżająco-kojące w sztyfcie
Cena ok. 28 zł (30 g)
Serum nawilżająco-kojące przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Zawarty w produkcie instagramowy superfood  blue matcha to naturalny antyoksydant, wspiera regenerację skóry, nawilża ją i uelastycznia oraz łagodzi podrażnienia. Produkt bogaty jest również kwas hialuronowy o właściwościach kojących i odświeżających oraz oczyszczającą betainę, która wspiera walkę z zaskórnikami. Serum można stosować rano (również pod makijaż) i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Esencja tonizująca w mgiełce
Cena ok. 20 zł (75 ml)
Esencja tonizująca w mgiełce przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Wegańska receptura zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Jej formuła oparta jest na skutecznych składnikach aktywnych – blue matcha, niacynamidzie i wodzie cytrusowej. Łagodzi podrażnienia, wspomaga procesy regeneracji naskórka, odżywia i wspiera witalność komórek skóry. Odświeża, nawilża i koi, przywraca naturalne pH, przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji. Esencję można stosować rano i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Woda micelarna do demakijażu
Cena ok. 20 zł (200 ml)
Woda micelarna do demakijażu przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Woda dokładnie oczyszcza naskórek, usuwając makijaż twarzy, oczu i ust oraz pozostałe zabrudzenia. Odświeża skórę i zapewnia jej wszystko, czego potrzebuje na etapie oczyszczania. Lekka, wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego, w tym blue matcha, wodę kokosową i aloes. Wspiera regenerację skóry, nawilża ją i łagodzi podrażnienia, odświeża oraz wygładza. Daje efekt czystej i świeżej skóry, gotowej do dalszej pielęgnacji produktami z linii Bielenda Blue Matcha.
Bielenda Blue Matcha Pianka do mycia twarzy nawilżająco-oczyszczająca
Cena ok. 20 zł (150 ml)
Pianka do mycia twarzy przeznaczona jest do codziennego oczyszczania skóry z pozostałości makijażu i innych zanieczyszczeń naskórka. Puszysta, wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Jet bogata w blue matcha (naturalny antyoksydant), który wspiera regenerację skóry, nawilża ją i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo cynk PCA koi i łagodzi, a woda morska oczyszcza, odświeża i przywraca równowagę naskórka. Pianka jednocześnie nawilża i przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji.
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Brandclinic - Kierownik Działu Zakupów Oferta pracy: Cosibella - Specjalista ds. nowych marek Oferta pracy: Notino - Beauty Consultant Trainer Oferta pracy: Paese - Junior Product Manager Oferta pracy: Brandclinic - Specjalista ds. rozwoju produktów Oferta pracy: Estetica Group - Import Manager Oferta pracy: Młodszy Kontroler Finansowy - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Saraya Poland - Pracownik działu kontroli jakości Oferta pracy: Sarantis Polska - Specjalista (-ka) ds. marketingu (kategoria Kosmetyki) Oferta pracy: Grupa Eurocash – Kontigo - Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Marek Oferta pracy: Euphora Paese - Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Sprzedaży (surowce dla branży kosmetycznej i chemii gospodarczej) Oferta pracy: Dermomedica Group - Specjalista ds. obsługi Klienta sklepu internetowego Oferta pracy - Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Eagle Recruitment - Dyrektor Eksportu Oferta pracy: DOZ - Category manager (marki własne) Oferta pracy: Orientana - Specjalista ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Harper Hygienics - Junior Marketing Project Manager Oferta pracy: Nacomi - Specjalista ds. badań i rozwoju produktów kosmetycznych Oferta pracy: Młodszy Technolog - IOC Oferta pracy: Brand Manager - Kolorado Oferta pracy: Technolog - Marion Oferta pracy: E-commerce manager - Marion Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager