Bielenda Blue Matcha - kosmetyki lekkie jak chmurka

Bielenda Blue Matcha - kosmetyki lekkie jak chmurka

Bielenda Blue Matcha to linia produktów do pielęgnacji twarzy, która bazuje na instagramowym superfood – blue matcha.

Nieoczywiste formuły: krem-pianka, krem-żel, krem-tonik 2w1 w mgiełce, serum w sztyfcie, krople korygujące, esencja tonizująca w mgiełce,  #hottrend w oczyszczaniu twarzy – pianka do mycia twarzy – i woda micelarna zawierają od 92% do 97% składników pochodzenia naturalnego.

Linia Bielenda Blue Matcha to osiem wyjątkowych produktów przeznaczona do codziennej pielęgnacji i oczyszczania każdego rodzaju cery, a w szczególności tej ze skłonnością do przesuszania się. Cechuje ją wysoka zawartość składników aktywnych, takich jak: woda z limonki, woda morska, fermenty z zielonej herbaty, olej z malin, kwas hialuronowy, kwas poliglutaminowy, witamina C, kwasy AHA i PHA, betaina salicylowa, niacynamid, ekstrakt z ogórka, ekstrakt z trawy cytrynowej, skwalan, probiotyki, prebiotyki, cica i woda kokosowa. Wszystkie produkty posiadają delikatny niebieski kolor, wegańskie receptury i są #crueltyfree (co potwierdza organizacja PETA).

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne
Razem z premierą linii rusza kampania promocyjna kosmetyków

„Bielenda Blue Matcha to nasza najważniejsza wiosenna nowość stworzona dla młodych konsumentek. Wybraliśmy modny składnik – niebieską matchę, która stała się podstawą formuł pielęgnacyjnych, zainspirowała tonację kolorystyczną opakowań oraz nadała serii nazwę. Jest nieoczywista, TikTokowa  i na pewno wzbudzi zainteresowanie. Równie zaskakujące są same kosmetyki – postawiliśmy na ciekawe połączenia, takie jak m.in. krem i tonik w jednym produkcie, serum w postaci sztyftu czy esencję tonizującą w mgiełce. Zależało nam na tym, aby wyróżnikami tej linii były lekkie, intrygujące formuły oraz oryginalna, ale przy tym łatwa aplikacja kosmetyków – czyli wszystko to, co zapewnia skuteczną i przyjemną pielęgnację, a jednocześnie pozwala atrakcyjnie pokazywać ją w mediach społecznościowych. Wiemy, że jest to ważne dla młodych osób – a takimi pomysłami produktowymi wspieramy ich w tych aktywnościach. Również kampania promująca tę linię mocno akcentuje komunikację z tą grupą konsumentów – postawiliśmy na influencer marketing, kampanie na Instagramie i TikToku, działania digitalowe i popularne magazyny. Niebieski będzie zdecydowanie naszym kolorem tej wiosny”.

Bielenda Blue Matcha - to znalazło się w nowej linii...

Bielenda Blue Matcha Krem-żel nawilżająco-kojący
Cena ok. 26 zł (50 ml)
Krem-żel nawilżająco-kojący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Lekka, wegańska formuła o konsystencji w stylu jelly zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Główny składnik produktu, instagramowy superfood – blue matcha – jest naturalnym antyoksydantem, łagodzi podrażnienia, regeneruje naskórek, dzięki niemu krem-żel ma delikatny niebieski kolor. Dodatkowo zawiera kwas poliglutaminowy, który zatrzymuje wodę i intensywnie nawilża, kojący kwas hialuronowy, odświeżającą wodę cytrusową, regenerujący i łagodzący podrażnienia ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz ferment drożdżowy (odpowiedzialny za wygładzenie i odżywienie skóry). Krem-żel zabezpiecza skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, eliminuje uczucie nieprzyjemnego napięcia i suchości, nie obciąża skóry. Można go stosować rano (także jako bazę pod podkład) oraz wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krem-pianka nawilżająco-balansująca
Cena ok. 26 zł (50 ml)
Krem-pianka nawilżająco-balansujący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Bogata, wegańska formuła o konsystencji w stylu cloud zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Receptura produktu bazuje na instagramowym superfood – blue matcha. To naturalny antyoksydant, który łagodzi podrażnienia, nawilża, regeneruje i nadaje błękitny kolor produktu. Dodatkowo krem-pianka bogaty jest w skwalan, który zmiękcza skórę i wspiera jej ochronę przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych oraz prebiotyki. Produkt ma w swoim składnie również odświeżającą wodę cytrusową, kojący ekstrakt z liści zielonej herbaty oraz regenerujący i wygładzający ferment drożdżowy (naturalne źródło peptydów i witamin). Krem-pianka nie obciąża skóry, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, wspiera jej ochronę przed utratą wody, przywraca balans i wpływa korzystnie na mikrobiom. Można go stosować rano (także jako bazę pod podkład) oraz wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krople korygujące zwężające pory
Cena ok. 28 zł (30 ml)
Krople korygujące zwężające pory przeznaczone są do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery, a szczególnie tej z miejscowymi niedoskonałościami. Lekka, żelowa formuła zawiera 92% składników pochodzenia naturalnego, w tym antyoksydant blue matcha, który regeneruje i łagodzi podrażnienia. Produkt bogaty jest również w kwasy AHA, o działaniu złuszczającym i normalizującym naskórek oraz łagodniejszą wersję kwasu salicylowego betainę salicylową, która wspiera walkę z zaskórnikami, oczyszcza ale nie podrażnia skóry. Dodatkowo zawarty w kroplach niacynamid odpowiedzialny jest za regulację wydzielania sebum, zmniejsza widoczność rozszerzonych porów i redukuje powstawanie wyprysków. Ekstrakt z liści zielonej herbaty koi i łagodzi podrażnienia, a ferment drożdżowy wygładza, odżywia i wspiera jej zdolność do regeneracji. Krople redukują widoczność porów i niedoskonałości, nie obciążają skóry, można je stosować rano i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Krem-tonik 2w1 nawilżająco-tonizujący
Cena ok. 26 zł (75 ml)
Krem-tonik 2w1 nawilżająco-tonizujący przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Lekka formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Antyoksydacyjna blue matcha, zaliczana do składników superfood, wspiera regenerację skóry, uelastycznią ją i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo olej z pestek malin działa nawilżająco i wygładzająco, a trawa cytrynowa odświeża i tonizuje naskórek. Krem-tonik ma formułkę lekkiej mgiełki, daje uczucie natychmiastowego odświeżenia, można go stosować rano (również pod makijaż) i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Serum nawilżająco-kojące w sztyfcie
Cena ok. 28 zł (30 g)
Serum nawilżająco-kojące przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Zawarty w produkcie instagramowy superfood  blue matcha to naturalny antyoksydant, wspiera regenerację skóry, nawilża ją i uelastycznia oraz łagodzi podrażnienia. Produkt bogaty jest również kwas hialuronowy o właściwościach kojących i odświeżających oraz oczyszczającą betainę, która wspiera walkę z zaskórnikami. Serum można stosować rano (również pod makijaż) i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Esencja tonizująca w mgiełce
Cena ok. 20 zł (75 ml)
Esencja tonizująca w mgiełce przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Wegańska receptura zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Jej formuła oparta jest na skutecznych składnikach aktywnych – blue matcha, niacynamidzie i wodzie cytrusowej. Łagodzi podrażnienia, wspomaga procesy regeneracji naskórka, odżywia i wspiera witalność komórek skóry. Odświeża, nawilża i koi, przywraca naturalne pH, przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji. Esencję można stosować rano i wieczorem.
Bielenda Blue Matcha Woda micelarna do demakijażu
Cena ok. 20 zł (200 ml)
Woda micelarna do demakijażu przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do przesuszania się. Woda dokładnie oczyszcza naskórek, usuwając makijaż twarzy, oczu i ust oraz pozostałe zabrudzenia. Odświeża skórę i zapewnia jej wszystko, czego potrzebuje na etapie oczyszczania. Lekka, wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego, w tym blue matcha, wodę kokosową i aloes. Wspiera regenerację skóry, nawilża ją i łagodzi podrażnienia, odświeża oraz wygładza. Daje efekt czystej i świeżej skóry, gotowej do dalszej pielęgnacji produktami z linii Bielenda Blue Matcha.
Bielenda Blue Matcha Pianka do mycia twarzy nawilżająco-oczyszczająca
Cena ok. 20 zł (150 ml)
Pianka do mycia twarzy przeznaczona jest do codziennego oczyszczania skóry z pozostałości makijażu i innych zanieczyszczeń naskórka. Puszysta, wegańska formuła zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Jet bogata w blue matcha (naturalny antyoksydant), który wspiera regenerację skóry, nawilża ją i łagodzi podrażnienia. Dodatkowo cynk PCA koi i łagodzi, a woda morska oczyszcza, odświeża i przywraca równowagę naskórka. Pianka jednocześnie nawilża i przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji.
# Nowości kosmetyczne
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi