Z okazji urodzin Sephora zaprasza wszystkich swoich klientów na najlepsze przyjęcie urodzinowe – czeka na nich 20 dni niesamowitych, urodzinowych niespodzianek.
Sephora, należąca do grupy LVMH, to największa na świecie sieć perfumerii. Pierwszy sklep w Polsce otwarto w Bydgoszczy w 1999 roku. Dziś Sephora Polska to 94 stacjonarne sklepy oraz perfumeria on-line, która wystartowała 5 lat temu.
- W tym roku obchodzimy 20 urodziny Sephora w Polsce. Przy tej wyjątkowej okazji dziękujemy wszystkim klientom, którzy w ciągu ostatnich dwóch dekad dołączali do grona fanów Sephora i zapraszamy do wspólnego celebrowania. Przygotowaliśmy wiele wyjątkowych – urodzinowych niespodzianek – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora w Polsce. - Okrągła rocznica skłania nas również do pewnego podsumowania. Ta sieć jako pierwsza dała Polkom możliwość swobodnego testowania luksusowych kosmetyków. W każdym roku nasze klientki odkrywają premiery wyjątkowych marek, dostępnych tylko w Sephorze, takich jak Fenty Beauty czy Anastasia Beverly Hills. Nieustannie zachęcamy Polki do eksperymentowania, odnajdywania swojego stylu piękna oraz odważnego wyrażania siebie – a to wszystko przy solidnej dawce zabawy i edukacji kosmetycznej - dodaje Katarzyna Bielecka.
Wraz ze startem urodzinowej oferty (4.06.) we wszystkich perfumeriach Sephora i perfumerii on-line, czeka na klientów niezwykła kolekcja urodzinowych gadżetów stworzona we współpracy z wyjątkową artystką. Limitowaną edycję Sephora x Olka Osadzińska zdobioną autorską grafiką jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich artystek – Olki Osadzińskiej – Sephora przygotowała wraz z ilustratorką specjalnie dla klientów z okazji 20 urodzin.
- Projekt ilustracji na obchody 20-lecia marki Sephora traktuję w dużej mierze jako zwieńczenie swojego własnego portfolio – realizowałam do tej pory wiele projektów, ale ten łączy w sobie wszystkie moje ulubione motywy i to w najbardziej naturalny z możliwych sposobów. Fantazyjnie szeroka oferta kosmetyków, mocny kontrast czerni i bieli będący idealnym tłem dla koloru oraz zabawa, radość testowania, dowolność i wolność wyboru, były podstawową inspiracją dla projektu. Stworzyliśmy wieloelementową ilustrację, z której poszczególne motywy ułożone w różnych kompozycjach tworzą kolekcję urodzinowych gadżetów. Torba, która zmieści największą nawet ilość rzeczy, parasolka chroniąca przed deszczem, etui na okulary, power bank – to elementy przydatne są w życiu codziennym, a ja miałam przyjemność przelać na nie odrobinę koloru, którego może nie zawsze dużo jest w naszym życiu, a zawsze można go znaleźć w perfumeriach Sephora! – mówi Olka Osadzyńska.
Już od 5 do 8 czerwca w warszawskiej Arkadii Sephora szykuje kolejną niespodziankę – Sephora Wonderland – świat zabawy, eksperymentowania i odkrywania, stworzony przy współpracy z markami partnerskimi. To unikalne wydarzenie, podczas którego wszyscy odwiedzający Arkadię będą mogli poczuć i doświadczyć ducha marki Sephora. Wszystko to za sprawą specjalnie zaprojektowanego świata pełnego unikalnych stref wykreowanych przez Sephora i partnerów: Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome, Paco Rabanne, Hugo Boss, Kat von D, Fenty Beauty, NARS, Benefit, Anastasia Beverly Hills, Smashbox, Fresh oraz Dr. Jart+. To nie koniec atrakcji! Przez pełne 4 dni wydarzenia na klientów czekają bezpłatne, grupowe warsztaty makijażowe z blogerami i guru świata makijażu: Maxineczką, Klaudią Owczarek, TwigMakeUp, Patrycją Dobrzeniecką i Sebastianem Gradzikiem, oraz z makijażystami partnerskich marek.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby wziąć udział w warsztatach należy zapisać się pod numerem infolinii Sephora: 801 801 400. Dla odwiedzających Sephora przygotowała specjalną zabawę w formie Mapy Odkrywcy Wonderland – odwiedzając wszystkie stacje można zdobyć miłe, kosmetyczne upominki.
W urodzinowej ofercie Sephora klienci znajdą również unikalny Happy Birthday Box, pudełko pełne kosmetycznych niespodzianek. Happy Birthday Box przygotowany jest w dwóch wariantach w formie zestawów. W każdym z nich fani piękna znajdą 2 pełnowartościowe produkty do makijażu Sephora Collection oraz bogactwo kilkunastu miniatur kultowych marek: zapachów, produktów do pielęgnacji oraz do makijażu, m.in. Anastasia Beverly Hills, Becca, Fresh i Origins. Limitowane zestawy dostępne będą od 4.06. we wszystkich perfumeriach Sephora oraz w perfumerii on-line w cenie 159 zł. Oferta jest limitowana, do wyczerpania zapasów.
Każda fanka piękna będzie mogła też wypróbować na sobie jeden z 3 urodzinowych looków makijażowych, które makijażyści Sephora wykreowali specjalnie z myślą o 20 urodzinach marki w Polsce. Paryski look, Nude is Chic czy Party look? Wystarczy odwiedzić Sephora Beauty Hub i zdecydować, który z nich będzie idealny na urodzinowe przyjęcie Sephora:-)
Oferty cenowe
Urodzinowych atrakcji nie ma końca... Sephora przygotowała również specjalną ofertę rabatową: aż do -30% na wybrane bestsellery Od 4.06. co tydzień klienci odwiedzający perfumerie znajdą w nich nowe hot produkty w ofercie urodzinowej.