- Czasami słyszę, że Rossmann jest już na każdym rogu. Pobrzmiewa w tym pewne niedowierzanie, ciekawość: jak wy to robicie? Okres pandemii wykorzystaliśmy na rozwój: udało się nam zrealizować plan otwarć i przyspieszyć inwestycje w oczekiwane przez klientów jeszcze bardziej bezpieczne formy zakupów jak kasy samoobsługowe czy funkcja RossmannGO – mówi prezes Rossmann SDP Marek Maruszak.
Maruszak podkreśla też, że najbardziej dumny jest z tego, że mimo pandemii firmie udało się utrzymać dotychczasowy poziom zatrudnienia i wynagrodzeń.
W nowej drogerii, vis a vis jednego z symboli Łodzi tzw. Stajni Jednorożców, klienci mają do wyboru 12 tys. produktów, wyselekcjonowanych zgodnie ze światowymi trendami, jak zawsze w atrakcyjnych cenach. Do dyspozycji są kasy samoobsługowe, posiadacze naszej aplikacji mogą tez skorzystać z RossmannGO, czyli samodzielnego skanowania produktów za pomocą własnego telefonu i płacenia online (podpięta do telefonu kartą, blikiem czy przelewem).
Rossmann w liczbach: