Rituals Cosmetics otwiera sklepy stacjonarne w Polsce

Rituals Cosmetics otwiera sklepy stacjonarne w Polsce

Rituals Cosmetics otwiera swoje pierwsze sklepy w Polsce.Pierwsze zaplanowane otwarcie będzie miało miejsce w sierpniu w Warszawie w galerii Westfield Arkadia, kolejne otwarcia w Sadybie (Warszawa) oraz Galerii Bałtyckiej (Gdańsk).

– Rituals Cosmetics to globalna firma, mimo pandemii, bardzo dynamicznie rozwijająca się na rynkach międzynarodowych, docierając terytorialnie do coraz szerszego grona konsumentów. Na rynku polskim produkty Rituals są obecne dzięki naszym kluczowym partnerom, perfumeriom Sephora oraz perfumeriom Douglas, którzy uwierzyli w siłę marki i sprawili, że polscy konsumenci mogli ją poznać – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe.

Kolejne sklepy jeszcze w tym roku

Szefowa marki na Europę Wschodnia podkreśla, że Rituals stawia na zrównoważony rozwój, zarówno biznesowy – otwierając stopniowo i świadomie kolejne sklepy w Polsce, jak i w kontekście globalnych działań firmy – wprowadzając zmiany dotyczące procesu produkcyjnego, zmiany opakowań, a także coraz szerszej oferty produktów uzupełaniających tzw. refilli. 

– Niezależnie czy w Polsce, w Holandii, Szwecji czy innym miejscu na ziemi, dla nas najważniejszy jest klient i jego doświadczenia z marką. Głęboko wierzymy, że wraz z naszymi pierwszymi sklepami w Polsce uda nam się zaoferować konsumentom niepowtarzalne doświadczenia: zaczynając od profesjonalnej obsługi w sklepie, zrozumienia potrzeb klienta i zaoferowania produktów, dzięki którym nawet codzienne czynności nabiorą wyjątkowego znaczenia. Ostatni rok i miesiące uzmysłowiły nam jak ważne jest docenianie chwili, znajdowanie szczęścia w drobnostkach, życia bardziej świadomego. Rituals mocno wpisuje się w te potrzeby. Zależy nam, żeby każdy miał możliwość tego doświadczyć – mówi Dorota Prat-Carrabin.

Równocześnie zapowiada ona kolejne otwarcia, z których niektóre będą jeszcze w tym roku. 

Rituals czyli wyjątkowe momenty

Rituals to marka, która powstała w 2000 roku w Holandii i jako pierwsza połączyła kosmetyki do ciała wraz z wprowadzeniem zapachowych produktów do domu. Filozofią marki jest zmienianie codziennych czynności w wyjątkowe momenty, odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Marka posiada szeroki asortyment produktów obejmujących kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, pielęgnację przeciwsłoneczną, akcesoria do domu takie jak świece zapachowe, patyczki zapachowe, a także zapachy do samochodu oraz kolekcję ubrań Soulwear.  Rituals obecne jest w 33 krajach, w 2650 sklepach (format shop-in-shop) i posiad ponad 850 sklepów niezależnych. Jest dostępna także w kanale Travel Retail: 140 promach i statkach rejsowych, 12 sklepach lotniskowych, a także w ponad 2500 luksusowych hotelach butikowych.  W 2020 powstał pierwszy niestandardowy format sklepu: The House of Riutals, a maju 2021 roku otworzyły się w nim dwa nowe piętra z pierwszym na świecie konceptem Body Spa i Mind Spa.

W Polsce kosmetyki Rituals obecne są w perfumeriach Doulgas oraz Sephora, a także w sklepie online marki.

# Newsy handel
 reklama