Polacy lubią kupować w Rossmannie

Polacy lubią kupować w Rossmannie

Rossmann jest najwyżej ocenianym sprzedawcą w Polsce przez klientów - wynika z badania OC&C Proposition Index 2017. Po czterech latach (za każdym razem ta firma była druga) Rossmann zamienił się miejscami z Allegro.

Rossmann, Allegro i Empik to trzy sieci handlowe najlepiej oceniane przez konsumentów w naszym kraju. Jednocześnie sieć zdobyła pozycję lidera w kategorii "drogerie" znacznie dystansując konkurencję w ogólnej punktacji.

Za co klienci cenią Rossmanna najbardziej? Szeroki wybór wysokiej jakości produktów w korzystnych cenach, ciekawą inspirację do zakupów, a także rozbudowane kanały on-line (drogeria internetowa, aplikacja Rossmann PL i Klub Rossmann).

W pierwszym badaniu (2012) Rossmann był na 3 miejscu. W kolejnych latach (od 2013 do 2016) zajmował pozycję wicelidera.

OC&C prowadzi globalny program Retail Proposition Index, badający postrzeganie sieci handlowych w oczach konsumentów. Objętym jest nim 10 krajów na całym świecie m.in. Polska, Niemcy, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny czy Brazylia. Respondenci odpowiadają na pytania dotyczące ponad 650 różnych sieci handlowych.

Czytaj także:

Z Fashion Week do Rossmanna - L'Oreal demokratyzuje piękno

Robienie zdjęć cenom półkowym jest dozowolne - stanowisko UOKiK

Ta aplikacja mobilna naprawdę dobrze Rossmannowi wyszła!

# Newsy handel
 reklama