Wrocławianie licznie przybyli do nowo otwartego sklepu i chętnie sięgali po produkty marek własnych dm.
Szczególnym zainteresowaniem cieszył się żel marki Balea ze specjalnej edycji limitowanej dla Wrocławia, ale także mydła i kremy do twarzy tej marki. Drogeria przekazała także darowiznę na rzecz Akademii Piłki Nożnej Forza Wrocław, deklarując dalszą chęć wspierania lokalnych inicjatyw społecznych i kulturalnych.
- Otwarcie drogerii we Wrocławiu jest dla nas ważnym wydarzeniem i początkiem zupełnie nowego rozdziału. Bardzo byliśmy ciekawi reakcji klientów. Frekwencja przeszła nasze oczekiwania, ponad tysiąc osób z entuzjazmem sięgnęło po produkty dm. Chcemy, żeby to początkowe zainteresowanie przerodziło się w długotrwałą relację z naszymi klientami - mówi Markus Trojansky, general manager dm w Polsce (na zdj. pierwszy z lewej).
Już od 8.00 rano na odwiedzających drogerię dm czekały liczne atrakcje. Po uroczystym przecięciu wstęgi rozpoczęły się zabawy i animacje dla rodzin z dziećmi. W otwarciu sklepu udział wzięli przedstawiciele międzynarodowego zarządu dm, w tym Christoph Werner, prezes zarządu dm-drogerie markt oraz Markus Trojansky, general manager dm w Polsce.
Warto podkreślić, że dm gwarantuje trwałe, zawsze korzystne ceny, o czym przekonali się klienci kupując swoje ulubione produkty. Dodatkowo tylko z okazji otwarcia 21-30 kwietnia w drogerii obowiązywał 15% rabat powitalny.
Powierzchnia sali sprzedaży drogerii dm wynosi około 520 m2. Drogeria zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklep wyposażony jest w przewijak dla dzieci, toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, stację pakowania prezentów oraz dystrybutor wody. Tuż przy wejściu na klientów czeka komfortowy parking z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla rodzin z dziećmi, a także osób niepełnosprawnych. Sklep otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 20:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 18:00. Sieć zatrudniła kilkunastu pracowników na potrzeby nowo otwartej lokalizacji.