Nowy adres w internecie - ekobutik kosmetycznyTapani

Nowy adres w internecie - ekobutik kosmetycznyTapani

TAPANI, czyli Joanna Skopczyńska-Philippe przez lata zajmowała się marketingiem znanych brandów kosmetycznych. Jej rola obejmowała strategię, pozycjonowanie marek, badania rynkowe i konsumenckie, komunikację 360 stopni oraz zarządzanie sprzedażą. Dzisiaj także pozostaje w świecie kosmetyków, ale już nie tych konwencjonalnych.

Joanna Skopczyńska-Philippe prowadzi obecnie internetowy ekobutik z kosmetykami naturalnymi i ekologicznymi, produkowanymi w małych manufakturach, które sama wyselekcjonowała.

Mocny trend eko

„Trend życia w zgodzie z naturą jest jednym z silnych i utrzymujących się trendów konsumenckich - mówi Joanna Skopczyńska-Philippe. - Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie podnieśliśmy poziom wiedzy ekologicznej. Według badania  Green Generation: “Wspólnie na rzecz Ziemi” fakt ten dotyczy aż 56% respondentów”.

Butik Tapani powstał z myślą właśnie o tej grupie i został oparty na 3 unikatowych filarach:

Poszukiwaniu & Testowaniu

- Do swojego sklepu poszukuję kosmetyków naturalnych, ekologicznych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Wszystkie kosmetyki testuję na własnej skórze zanim wprowadzę je do sprzedaży. Wybieram produkty proste i funkcjonalne o bogatych, efektywnych składach, najlepiej z certyfikatami eko/bio. Kosmetyki, które sprzedaję nie zawierają ulepszaczy, spieniaczy i zbytecznych chemicznych dodatków. Podczas wyboru oferty do sklepu ważne jest dla mnie także opakowanie kosmetyków, które musi być jak najbardziej ekologiczne, przyjazne środowisku, czyli w duchu zero waste - podkreśla właścicielka ekobutiku.

Kosmetyki zasilające ofertę sklepu produkowane są ręcznie, w małych, rodzinnych manufakturach, w krótkich seriach, z dbałością o każdy szczegół. Możemy wybierać spośród tak znanych i cenionych marek jak: Mokosh, Organique, Iossi, Naturativ oraz mniej znanych, ale z ogromnym potencjałem, do których zaliczają się: Manufaktura Natura, LaLe, ShyDeer, 4 Szpaki, Mydło Stacja oraz Kanu Nature.

Empatycznym doradztwie

Opiera się ono na doświadczeniu i gruntownej wiedzy kosmetycznej założycielski sklepu. Doradztwo odbywa się za pośrednictwem live chat na stronie sklepu, poprzez e-mail, telefonicznie lub stacjonarnie w showroomie butiku w Mińsku Mazowieckim.

Oryginalnej różnorodności produktowej w kategoriach: twarz, ciało, włosy

Wśród starannie dobranej oferty produktowej znajdują się między innymi: oleje pielęgnacyjne, hydrolaty, serum, kremy do twarzy, szampony, odżywki i masła do włosów, żele  pod prysznic i sole, oleje do kąpieli. Butik dba także o to, by klientki mogły testować nowe produkty, dlatego Tapani dołącza kosmetyczne miniaturki lub sample do wybranych zamówień.

Butik nie zapomina też o mężczyznach! W zakładce „Pan” znajdują się takie kosmetyczne rarytasy jak: kremy do pielęgnacji twarzy, kremy po goleniu, czy olejek do brody. Ta sekcja będzie rozbudowywana o kolejne propozycje kosmetyczne, dlatego warto trzymać rękę na pulsie.

Ważną kategorią, o którą zostanie uzupełniony butik online będą kosmetyki do makijażu. Pierwsza marka, Couleur Caramel, jest już dostępna w showroomie Tapani. Couleur Caramel to francuski brand stworzony przez profesjonalnych makijażystów. Naturalny, organiczny i atrakcyjny cenowo.

Dopełnieniem oferty sklepu są akcesoria do pielęgnacji, takie jak bardzo popularne obecnie szczotki do szczotkowania ciała oraz produkty do domu w postaci: świec, olejków eterycznych i zapachów do wnętrz. A wszystko to, by holistycznie zadbać o siebie: o ciało, duszę oraz dobre samopoczucie.

Spotkania z Tą Panią także offline

Warto też odwiedzić showroom Tapani zlokalizowany w Mińsku Mazowieckim. Na miejscu można spotkać osobiście Joannę, która podzieli się z klientami nie tylko swoją ogromną wiedzą kosmetyczną, ale przede wszystkim, na podstawie wywiadu, dobierze kosmetyk optymalnie dostosowany do potrzeb konkretnej skóry lub włosów. A to wszystko w kojących, pięknych wnętrzach w stylu ekologiczno-naturalnym.

# Newsy handel
 reklama